SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak Dawkować

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3105

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1355
Dzięki wszytkim za rady doszłem do wniosku że chyba będę brał tak w dni treningowe 5g rano i 5g przed,a w dni bez trenigowe samo 5 rano,
czy moze w dni beztrenigowe rozdzielic to 5 na 2 x po 2,5 jak myślicie ?

Devil.

Devil.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1355
a ha i dzieki za odpowiedzi macie po sogu


Devil.

Devil.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki za soga i jeszcze Ci powiem jak ja ostatnio zaczalem robic. Biore jak zwykle rano niecale 5g. A pozniej tak jak to radzili w artykule 2,5 g przed treningiem i 2,5 g po treningu (bo nie moglem sie zdecydowac czy brac przed czy po). Z efektow jestem zadowolony. Jezeli masz kreatyne w proszku to zmieszaj ja z glukoza w butelce, a dopiero po treningu dolej wody i od razu wypij.
Pozdrowko TheWho
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
nie mam czasu czytac calego posta,ale do jednego z forumowiczow,ktory pisze,ze kreatyna w dawce 5 g to zamalo.otoz drogi kolego nie wiem czy wieszale kreatyna nie jest strikte kulturystycznym suplementem.sa przekonywujace teorie,ktore mowia o braniu kreatyny tylko po treningu w dawce 5g.w dni beztreningowe nie biezemy nic.tak zaleca min x-men a ten czlowiek chyba wie co mowi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeżeli robi się faze ładowania to się zgodze że 5 gram dla początkującego może starczyć. Kreatyna jest wychwytywana przez nerki, tylko część z tych 5 gram trafia do mięśni. Jeżeli kreatyna jest przyjmowana prawidłowo z odpowiednią ilością glukozy to może i starczy 5 gram. Ja brałem przez jeden cykl po 5 gram dziennie i g*** mi to dało. Drugi cykl brałem z fazą ładowania i po 10 gram i odrazu było widać efekty w przyroście siły i troche masy. Zdania zawsze są podzielone.

pozdrawiam kolege
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Devil jak bierzesz pierwszy raz kreatyne to chyba najlepszym rozwiązaniem będzie jeśli bedziesz brał ją pół godziny przed treningiem 5g i pół godziny po treningu popijając sokiem z winogron i glukozą a w dni bez treningu mozesz brać 5g 2 godziny po obiedzie. W moim przypadku działa wspaniale .

Gozmo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1355
Mam jeszcze jedno pytanko jak mam odmieżyć sobie te 5g, moge kupić jakąs miarke do tego ?

Devil.

Devil.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47395 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wsypuj poprostu jedna małą łyżkę do herbaty i staraj sie odmieżac równo , żeby była płaska jak wezmiesz troche mniej czy wiecej to nie umrzesz i wielkich strat na kreatynie nie będziesz miał.Ja tak biore.

Gozmo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 43 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1629
brutus kreatyna godzine po treningu razem z posilkiem? to jakis absurd. Przeciez kreatyne bierze sie bezposrednio po treningu z duza iloscia weglowoadnow prostych a nie do posilku w ktorym oprocz wegli znajduje sie bialko i tluszcz

"Howmuchyabench?"...f*** that!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22
Ja biore juz kreatyne on 3 miesiecy i bardzo dobrze na mnie dziala
Zgadzam sie z opinia ze czesc kreatyny zostaje zbiona w organizmie ja mam kreatyne w kassulkach wiec nie ma problemu z dawkowaniem ale powiem ze kreatyne trzeba dawkowac na czczo ......bo I PIC DUZO WODY
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JAk brać chrom????

Następny temat

CO DAJE KOPA PRZED TRENINGIEM

WPC zestaw