SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak, kiedy i gdzie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 165

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 19 lat Na forum 287 dni Przeczytanych tematów 26
Cześć. Do swoich treningów siłowych postanowiłem dodać kilka "wspomagaczy". Konkretnie : kreatyna, białko, BCAA, spalacz tłuszczu. Chodzi mi o zbicie dużej liczby, która pojawia się na wadze gdy na nią stanę oraz przyrostu siły. Czy takie zestawienie jest dobre? Coś dodać/usunąć?
Jestem początkujący i nie wiem jak i kiedy brać dane suplementy (z tego co wyczytalem, a czytalem sporo na temat każdego z wymienionych przeze mnie suplementów, dałbym radę bez pisania tego tematu, ale nie wiem czy mozna mieszac itd.). Oczywiście dieta jest, plan również.
Prosiłbym o pomoc w doborze suplementów do mojej sytuacji i celu, jaki sobie postawiłem oraz do rozpisania co można łączyć a czego nie i co kiedy brać (terminy typu przed śniadaniem czy przed treningiem oraz w dni nietreningowe (ćwiczę 3 razy w tygodniu Pon. Śr. Pt.).
Pozdrawiam


Zmieniony przez - BimJim w dniu 2019-02-03 23:43:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6389 Napisanych postów 75353 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631750
W pierwszej kolejności obierz realny cel - redukcja tkanki tłuszczowej czy siła
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 7157 Napisanych postów 8504 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 233423
Jesteś poczatkujący to zacznij od diety a nie od suplementów bo to nie magoczne proszki.

Wypelnij ankiete , wstaw zrzut diety , wstaw zdjecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12337 Napisanych postów 12154 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320314
redukcja masy ciała i przyrosty siły nie idą w parze, chyba że nigdy nie miałeś do czynienia z jakimikolwiek treningami to może coś tam się zmienić, ale bez cudów
odpowiadając na Twoje pytania, to trochę wróżenie z fusów, bo nie wypełniłeś ankiety i nic o Tobie nie wiadomo
kreatyna - jeżeli zaczynasz to jest Ci zbędna
białko - stosujesz wg braków w diecie
BCAA - przed lub w trakcie treningu 1g na 10kg masy ciała (bcaa a nie produktu)
spalacz tłuszczu - możesz wrzucić jak dojdziesz do ok. 20% bf np. https://www.sfd.pl/sklep/Berserk_Labs_T-Burner-opis31651.html
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Basen i suplementy diety

WPC zestaw