SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JUDO+KICKBOXING+THAIBOX+BJJ

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5339

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 1586
Trenuje od ponad roku judo(wiem, że to krótki okres jak na sztuki walk wschodu)ale chciałbym dołożyć jeszcze jakiś inny styl walki do judo.Trenuje w Poznaniu dlatego interesują mnie dobre! klub lub sekcje kickboxingu, thaiboxu albo bjj istniejące w Poznaniu.Które połączenie byłoby najlepsze:
1.judo+kickboxing?
2.judo+thaiboxing?
3.judo+bjj??
Z treningów judo raczej nie zrezygnuje(są za darmo...>jestem studentem i ćwicze w sekcji)
Dla mnie najlepszym połączniem wydaje się judo+kickbox.
Co wy o tym sądzicie?
Z góry dzięki za odpowiedzi!
MARTINEZ

MARTINEZ

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 2023 lat Przeczytanych tematów 0
Najlepiej to znalezc jakiego dziadka ze starej szkoly. W koncu Poznan to kolebka polskiego boksu, tu Stamm zaczynal jako trener, tu przez lata Warta byla niepokonana. Jeslu Ci sie nie uda nikogo znalezc to pozostaje Olimpia.


Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
boks+ Bjj


Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816