SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAK BRAĆ Mass XXL, XPAND, TCM

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 891

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 27 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 326
Witam
Mam 18 lat, ważę 80kg.
Posiadam TREC Mass XXL 6kg, 1 x Xpanda oraz OLIMP TCM Mega Caps 300kaps. Zależy mi na dużym przyroście masy. W diecie mam duże braki. Jak mam dawkować te suply w dni treningowe i nietreningowe?
Z góry dzięki, pozdrawiam daroslaw75
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2237 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33857
Dt
na czczo TCM - 5g (niewiem juz ile ma 1 kaps , moze byc okolo 5g nie musi byc dokladnie)
Xp - przed treningiem jedna porcja
Po treningu-5g TCM
DNT
na czczo TCM- 5g
Xp - w okolicach treningowych /albo wogole (jak chcesz ja tam bralem pol dawki w dnt i bylo git)
w okolicach potreningowych - 5g TCM
Mass xxl tam gdzie masz braki. pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 312 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3137
mass xxl wg. brakow w diecie
DT: xp przed treningiem TCM 4-5 kaps po treningu
DNT: rano na czczo 4-5kaps TCM

Wypijmy...Zeby nasze dzieci miały Śliczne MAMY!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18838
tak jak czarczel.
koksmox po co tyle krety w ciagu jednego dnia?
ułóz dobra diete, nie zaszkodzi.
i na przyszłosc wyszukiwarka do takich pytan.

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2237 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33857
yhm bo 10g to dzienna dawka ? nie spotkalem sie z dawkowaniem krety po 5g dziennie , kolega sie niewyrazil jakiego xp bierze... najwiecej chyba i tak jest w nowym xp xtreme pumpie 5g i to jesczze jest mieszanka roznych kret... czyli wychodzi z okolo 12g dziennie jednej formy krety jak dla mnie to nie zaduo. Co do polowy dawki dawki w dnt (xp) napisalem ze nie musi ale ja tak stosowalem i tak tez pisze na opakowaniu i jestem zadowolony z cyklu.pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 27 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 326
Dzięki panowanie za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 27 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 326
posiadam Xpand recovery 925g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2237 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33857
w nim tak czy tak znikome ilosci jablczanu ;) pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna

Następny temat

sugestia co dalej po stormie !

WPC zestaw