SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAKI PRZYJAC PLAN NA POCZATEK?????

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23


Witam wszystkich. Zwracam sie do was z prosba o ulozenie jakiegos planu, ktory by mozliwie najlepiej uwydatnil moj trening.. do dyspozycji mam dwa hantelki 10kg , sztange 40kg oraz laweczke .. chodzi mi o plan efektywny gdyz mam wrazenie ze moje treningi ida na marne..
z gory dzieki!
aha i najwazniejsze .. jak to jest z fajkami?? czy osoba palaca moze cwiczyc do bolu i nic z tego nie bedzie?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 83

Wzrost: 188

Cel treningowy: masa i objetosc miesni

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: tenis,squash,pilka nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle 2x10kg
sztanga 40kg
laweczka


Dieta: nie systematyczna, czesto tylko 2 duze posilki dziennie
duzo mleka


Przeciwskaznania medyczne: zadne

Zażywane suplementy: "CYCLONE" Maximuscule
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 733 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9778
Na początek ogólnie jakiś trening ogólnorozwojowy jest na pewno kilka tematów na forum o tym, musisz przygotować stawy i mięśnie do obciążeń i ogólnie poprawidz troche kondycję, później po jakiś 1,5 miesiąca możesz już pomyśleć o jakimś konkretnym planie treningowym. Myślę, że po ogólnorozwojówce dobrym wyborem byłby plan całościowy w którego skład wchodzą ćwiczenia wielostawowe.

Co do efektów to kluczem do sukcesu jest dobra dieta.
Dwa duże posiłki i dużo mleka nie sprowadzają się za bardzo do uzyskania porządnego mięśnia.

A papierosy są przeszkodą w treningach, poza tym szkodzą Tobie i osobą w otoczeniu, ale po pewno to wiesz.

Pozdrawiam.

Zmieniony przez - NoLimit w dniu 2009-05-31 19:51:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 185 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3938
Był na sfd temat o tym że fajki utrudniają rozrost mięśni a nawet powodują ich zmniejszenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23
tzn jesli chodzi o taka ogolnarozwojowke to wlasnie uprawiam ja od 3 miesiecy na tym wlasnie sprzecie i teraz chcialbym poukladac jakos cwiczenia zeby miec plan a nie tak haotycznie jak do teh pory..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35589
Zainteresuj się tym:

1. Przysiady 3s
2. Rumuński martwy ciąg 3s
3. Wyciskanie w leżeniu 3s
4. Wiosłowanie sztangą 3s
5. Wyciskanie w staniu 3s
6. Podciąganie podchwytem 3s

3 razy w tygodniu, powtórzenia sam sobie ustal i tego się trzymaj

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23
myslalem raczej o jakims bardziej dokladnym tygodniowym planie...?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35589
A ten nie jest dokładny? Atakuje KAŻDĄ partię mięśniową i pozwala na szybki rozwój masy i siły. O co Ci chodzi konkretnie?

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23
w tym wszystkim jest tylko jedna rzecz gdzie uzywa sie laweczki ..to po co mi ona??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35589
Do trzech rzeczy będzie Ci potrzebna - do wyciskania w staniu (nie będziesz chyba rwał sztangi z podłogi przed każdą serią?), wyciskania w leżeniu (oczywiste) i przysiadów - same stojaki. Coś jeszcze wytłumaczyć?

"In the end, everybody bleeds the same"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkującyyyyy Help

Następny temat

bieganie ile razy ?

Wheyvita