SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAKI BĘDZIE ODPOWIEDNI TRENING NA REDUKCJI DLA MNIE?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 332

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 188
Witam, czy ktoś może mi zaproponować jakiś odpowiedni trening, w sensie co wybrać z gotowych tu, dostępnych treningów? Nie wiem co robię źle, ale stoje z wagą w miejscu od 5 tygodni. Nie za bardzo wiem co tu zmienić, żeby waga zaczęła spadać.

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: ada2307
WIEK:30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 66 kg
WZROST: 170 cm
OBWÓD RAMIENIA: 28,5
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 58,5
OBWÓD BIODER: 96
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 83
OBWÓD TALI: 72
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: --

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
redukcja, waga 60 kg, większa masa mięśniowa

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? brak miesiączki - spirala
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: BCAA, kreatyna, białko
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) redukcja, obecnie, 2 miesiące

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE -

dziś:
1 - musli codzienne OneDayMore (100g) + skyr pitny (100g) 515 kcal 28,9 białka 11,2 tłuszczy 52,7 węgli
2 - sałatka, gruszka, tuńczyk, papryka,olej lniany, sos sojowy 303 kcal 20,5 białko 9,8 tłuszczy 36,0 węgli
3 - wołowina, ryż, pomidor 461 kcal 56,2 białka 11,5 tłuszczu 34,7 węgli
4 - skyr irlandzki, odzywka słony karmel, mandarynki - 294 kcal 43,3 białka 2,6 tłuszczu 15,6 węgli

środa:

1 - płatki owsiane, mleko kokosowe, gruszka, kakao 515 kcal, 16,5 białka 10,5 tłuszczu 90,9 wegli
2 - jabłko skyr pitny - 183 kcal 13,7 bialka 3,7 tłuszczy 24,7 węgli
3 - ryż wołowina, pomidor 428 kcal 47,1 białka 9,6 tłuszczu 40,3 węgli
4 - serek wiejski, odżykwa białkowa, borowki - 305 kcal 46,7 białka 8,3 tłuszczu 11,5 węgli

wtorek :

1 - musli codzienne, skyr pitny - 488 kcal 27,9 bialka 14,0 tłuszczu, 57,6 węgli
2 - fit sernik Chodkaowskiej - 306 kcal 41,5 białka 9,6 tłuszczu 13,4 węgli
3 - ryż, pulpety w sosie pomidorowym - 401 kcal 37,9 bialka 3,1 tłuszczu 55,9 węgli
4 - jajka, twaróg, jagody, chleb żytni - 362 kcal 32,0 białka 15,6 tłuszczu 25,7 węgli


CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

UTRZYMUJE WAGĘ

****SPRZĘT**********************************************
- gumy mini bands,
- hantle
- sztanga łamana i prosta
- orbitrek
- guma powerband
- stepper
- mata
- piłka do pilatesu

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

- ćwiczę z agata zając - 3-4 razy w tygodniu
- orbitrek - 2 razy w tygodniu po 1 h

Ada

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 359 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11554
Zakładam, że redukcja trwa już jakiś czas plus te 5 tyg zastoju?

Mi zastój pomógł przełamać diet break - czyli dwa tygodnie na wyższych kaloriach (twoje zero kaloryczne lub delikatnie na plus). Wygląda u Ciebie, że kalorie są dosyć nisko - organizm się zaadoptował i nie bardzo chce dalej redukować. Polecam ci spróbować to podejście i potem wylicz sobie na nowo kalorie do redukcji.

To będzie miało większe znaczenie dla wagi niż sam trening.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Olimp CLA i termogeninki

injelly