SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

JAKIE WARZYWA DO KURCZAKA Z RYŻEM?

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 780

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 260 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
W takich plastikowych pojemnikach przeznaczonych do przechowywania żywności, noszonych niemal wszędzie przez niemal wszystkich kulturystów, widujemy najczęściej piersi kurczaka i ryż. Pierś kurczaka to podstawa wyżywienia kulturysty – pokarm obfitujący w białko, czyli źródło aminokwasów niezbędnych do rozwoju muskulatury. Ryż to z kolei bogate źródło węglowodanów złożonych wysycających mięśnie glikogenem i wspomagających je w przyswajaniu aminokwasów oraz przetwarzaniu tych molekuł na białka kształtujące masę i siłę mięśni. Obok kurczaka i ryżu zobaczymy oczywiście w „kulturystycznym pojemniku” również solidną garść warzyw. Każdy bowiem wie, że warzywa utrzymują równowagę kwasowo-zasadową organizmu oraz dostarczają błonnika będącego znakomitą pożywką dla probiotycznej flory jelitowej. Równowaga kwasowo-zasadowa i probiotyczna flora jelitowa mają ogromne znaczenie dla masy i siły naszych mięśni, co niedawno uzasadniałem na łamach magazynu Perfect Body w dwóch poświęconych tym zagadnieniom artykułach. Warzywo to warzywo, więc ogólnie wydaje się, że każde będzie równie dobre jako dodatek do kurczaka z ryżem. Badania ostatnich lat dostarczyły jednak niespodziewanie dowodów na to, że składniki niektórych jarzyn wykazują anaboliczną aktywność. W związku z tym pośród warzyw znajdziemy dobre i lepsze, przynajmniej gdy mówimy o rozwoju kulturystycznej formy. A oto moje propozycje tych lepszych…

(...)

WARZYWA NA STÓŁ

Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w warzywach morze skrywać się swojego rodzaju rezerwa anaboliczna – substancje fitochemiczne wspomagające rozwój muskulatury. Nie będzie więc obojętne, jaka kompozycja jarzyn znajdzie się na półmisku obok kurczaka z ryżem. Spróbujmy dobierać więc bukiety warzywne w ten sposób, by każdego dnia trafiło na nasz stół każde z wyżej omówionych warzyw. Skoro musimy je spożywać, to dlaczego nie skorzystać przy tej okazji z gratisowego bonusu anabolicznego…?

cały artykuł do przeczytania w 45. numerze magazynu Perfect Body w sprzedaży na początku maja 2017 w: 

salonach prasowych Kolporter, Empik oraz RUCH,
punktach Perfect Body Center,
najlepszych sklepach z suplementami diety i odżywkami dla sportowców,
prestiżowych klubach fitness.






Zmieniony przez - Biniu w dniu 5/1/2017 8:47:54 AM

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy nadczynnosc tarczycy blokuje przyrost sily i masy miesni?