SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAKA KREATYNA JEST NAJLEPSZA?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19512

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jaki jest najlepszy suplement kreatytny? jaka firma, nazwa? cena?i czy na diecie nieskoweglodanowej kreatyna wypelni mi miesnie aby byly napeczniale? co jest skuteczniejsze w wypelnianiu miesni weglowodany czy kreatyna?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
eee...no widocznie tylko w tej "KREATYNA NORMAL PLUS" Trec`a w porcji 5g jest 3,92 g "czystej" Kreatyny a w tej co kupiłeś jest już tyle ile trzeba. Nie ma sensu się w to zagłębiać :). Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
Kreatyna to kreatyna prawie w kazdym pudelku teraz jest wszystko z skw

Co do 2 czesci pytania nie wiem czy zrozumialem.

Weglowodany odpowiadaja za poziom glikogenu w miesniach. Podczas treningu organizm najpierw korzysta z energii (wegli/glikogenu) zawartej w miesniach, a dopiero po wykorzystaniu glikogenu organizm zaczyna korzystac z pokladow tluszczy
Kreatyna wypelnia miesnie ? Miesnie pecznieja podczas treningu / jesli o to ci chodzi / prowadzi do tego iz podczas wysilku jest wiekszy naplyw krwi do komoorek miesniowcych co daje efekt pompy


Ogolnie nie kumam o co ci chodzi z tym wypelnianiem miesni kreatyna czy weglowodanami.

EDIT: A moze tobie chodzi o budowanie masy na diecie nisko-ww, wspomagajac sie kreatyna ??

Zmieniony przez - zyz w dniu 2004-08-24 00:01:53

Zmieniony przez - zyz w dniu 2004-08-24 00:02:12

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126186
czy na diecie nieskoweglodanowej kreatyna wypelni mi miesnie aby byly napeczniale?


jesi chodzi o dzialanie kreatyny na decie niskoww :D
to tak zadziala tak samo dobrze jak na wysokoww z pominieciem spuchniecia woda :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
tzn jakie?
moje pytanie jest chyba dokladnie sprecyzowane? " czy kreatyna wypelni mi miesni e woda i spowoduje ze beda napeczniale i pelne? na diecie niskoweglowodanowej. czy skoczy mi sila imasa pzry takiej diecei i suplementacji kreatyna? jakiej firmy najlepsza jest kratyna? czy olimpu jest dobra? czy jak bede przyjmowal kreatyne bez wegli to sie wchlonie? bo wiadaoma jestem n aniskowegl diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126186
mysl :D
odpowiedz masz wyzej :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Moim zdaniem Kreatyna to kreatyna a ktora jest najlapesza to trudne pytanie!Mysle ze to zalezy od organizmu na jenego bedzie dzialala lepiej Olimpowska na 2 Hi-teca a na 3 Treca!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
***aka: Jesli dobrze zrozumialem Binia to popros2 miesnie nie beda tak puchnely poniewaz nie bedzie takiego pompowania miesni woda jak na diecie wysoko-ww (z powodu braku ww/ktore odpowiadaja za poziom glikogenu, ktory odpowiada za trzymanie wody w miesniach?), a dzialanie kreatyny bedzie takie samo na diecie wysoko-ww jak i na nisko-ww.
Pozatym przy nisko-ww osiagajac stan ketozy mozna ja utrzymac przyjmujac 100g wegli dziennie a nawet jak sie nie myle Biniu pisal gdzies o 150g chyba nawet na is ale glowy za to nie dam

Miras82: A ja mysle ze kazda kreatyna dziala tak samo, tylko ze wszystko zalezy od stopnia zaangazowania sie w ta sprawe. Tj. dieta i trening

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126186
Pozatym przy nisko-ww osiagajac stan ketozy mozna ja utrzymac przyjmujac 100g wegli dziennie a nawet jak sie nie myle Biniu pisal gdzies o 150g chyba nawet na is ale glowy za to nie dam

powyzej 100g ww nie ma juz ketozy u wiekszoci z nas :D
150 to inna zabawa :D
prosze nie mylic tylko doczytac/dopytac :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
Spoko pamiec rzecz zawodna Tylko Bog jest nieomylny a tamto wczytalem dawno i bylo na temat wlasnie lowcarba

A wiec nawet jesli do 100g mamy ketoze to jak sam widzisz ( do autora postu ) mozesz przyjmowac kreatyny lacznie z ww wiec jaki jeszcze masz problem oprocz tego jaka kreatyna jest najlepsza ? taka jaka wybierzesz wszystkie te krety ktore stoja na polkach przewaznie roznia sie opakowaniem, firma, cena, kolorem etykiety proszek ktory jest w srodku daje takie same efekty.

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 808 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5282
MI W SZKOLE MOWILI ZE NIE MA GŁUPICH PYTAN TYLKO SA GŁUPIE ODPOWIEDZI, A SWOJA DROGA CZY NIE MA JAKIEGOS BEZSTRONNEGO RANKINGU KREATYN, ODZYWEK ??? JESLI NIE MA TO JESTESMY JAK TO SIE MOWI ZA MURZYNAMI.....

..........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
v3gas ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 6008 Wiek 12 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38260
nie ma i nie bedzie...kazdy wie swoje...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

suplement na sile [???]

Następny temat

CIĄGŁA SUPL. KREATYNA

nutloveb