SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Izotek

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6315

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Bo to pętla czujesz się ch**owo, bo masz syfy, masz syfy,bo czujesz się ch**owo
Rób jak uwazasz

Pozdro

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47730 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki, pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 1973 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23867
Izo i tylko izo. Badz cierpliwy, jak musisz zwieksz dawke. Antybiotyki to o kant ch... Choc na niektorych dzialaja. Izo dziala na "99%" ludu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 106020
Sam obecnie stosuję izotek , dawka 80mg-100mg ed , ladnie zaczyna czyscic,

Waze ponad 90kg i dobrze znosze ten lek dlatego nie widze sensu bawic sie w dawki rzedu 20 czy 40mg


Skutki uboczne są zalezne od organizmu, ja jade 80-100mg i nawet usta nie sa specjalnie spierzchnięte,a moich znajomych potrafiły kłaść dawki rzędu 20\40mg

u mnie poprawa jest bardzo wyrazna,a biore dopiero tydzien,wiec nie ma co generalizować


Bardzo fajnie kolego jestes super niezniszczalny! a twoj organizm jest nie do zdarcia Bierzesz izotek tydzien ja brałem rok,jeszcze zmienisz zdanie.

Zmieniony przez - hunter007 w dniu 2013-11-24 15:37:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Facet, Izotek brałem już 2 razy, dawkę dobiera się indywidualnie na podstawie skutków ubocznych, jakbyś nie był ignorantem to byś się doszkolił i wiedziałbyś, że dzienna dawka wynosi od 0,5mg do 1mg na kg masy ciała. Zresztą nawet w tym temacie pisał inny użytkownik,ktory tez stosował taką dawkę,wiec jak nie wnosisz nic ciekawego do tematu to po prostu sie nie udzielaj

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 106020
Wiem jak sie dobiera dawke bo izo brałem jak jeszcze było w Polsce słabo znane a lekarze bali sie go uzywac wiec za nim zaczalem kuracje jak to mowisz "doszkolilem" sie z kazdego mozliwego żródła(najszczeciej zagranicznego),a prowadzil mnie najlepszy dermatolog w pomorskim.Nic ciekawego to Ty nie wnosisz do tematu lansujac sie w stylu "kulta" jakich to on dawek nie bral a izo to cukierki i nie ma po nim skutkow ubocznych.A nazywanie mnie ignorantem to nie wiem na jakiej podstawie hehe rozbawiles mnie "facet".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 1973 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23867
Bralem izo kilka razy pierwszy raz chyba z 12 lat temu, gdzie lek trzeba bylo sciagac z zzagranicy bo dermy sie baly. Max dawki jakie mialem to ok 100-120mg. Skutki uboczne sa zalezne od organizmu i ile potrafi zniesc. Mam kumpli co brali 40mg i stawy siadaly, wzrok itp. Mnie przy 100mg dokuczaly suche usta , reszta byla ok, juz nie mowiac ze szedl kiedys tren i inne zabawki. Wiec skutki uboczne to sa zalezne od organizmu, jak ze wszystki zreszta... Nie dziwie sie czemu kult pisal ze nic go nie rusza jak widze ludzi co biora 140-200mg dziennie i normalnie egzystuja a potem ogladam ludzi na 40mg i placza ze nie daja rady, bole glowy, pogorszony wzrok, wolne gojenie sie ran itp. Mysle ze psychika tez ma duzo do znaczenia. Nie pamietam aby ktos pisal ze to cukierki i nie ma skutkow ubocznych, bo ma jak wszystko, nawet jak koryto przedawkujesz to zamienisz sie w swinie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Masz na myśli,że dawka 100mg izoteku to sposób na jak to Ty ujołeś na lansowanie się gdzie w tym poście potwierdziłeś, że znasz zasady przyjmowania tego leku i taka dawka jest jak najbardziej akceptowalna, ciekawe

Rozmawiałem z dermatologiem i miał taką sytuację, że jego pacjent przyjał dawkę łączna 380mg na kilogram masy ciały,wiec jednak proponowałbym Ci zaktualizować baze danych;)

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 1973 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23867
Kiedys spotkalem sie z gosciem co bral izo ok 80mg dziennie przez rok, skutki uboczne w miare, ale syfy z barkow nie chcialy zejsc wogole, i ciagnal to do momentu jak wskoczyl na 100mg, podbil dawke 2-3 tyg po syfach na barkach. Nie wiem od czego to zalezy itp, pozniej stopniowo schodzil z cyklu izo. Badania krwi wykazaly HDL i LDL w stanie zlym, kreatinina , aspat alat w zlym stanie, lecz i tak w lepszym niz jak by mial dziennie pic np 200ml wodki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 106020
Ale co z tego ze miał pacjenta co tyle przyjał?Normalny zdrowy czlowiek powinien przyjac 120mg/kgmsc.


A Kult to lecial 160mg izo zagryzał aptecznym antkiem i schodzil winkiem a jelita to mu pewnie kreatyna rozj**ała
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl masa siła pytanie o wino

Następny temat

Primabolan a stawy

NutLove