SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Izotek

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 247 Napisanych postów 1450 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13789
antybiotyk jest idealnym wyborem na redukcję bakteryjną. Jeżeli masz masakrę użyj Unidox,( tetralyzal jest lipny) on zabije bakterie, zlikwiduje stany zapalne. Jeżeli na masakrę użyjesz IZOTEK będziesz wyglądał mega masakrycznie przez wiele m -cy. Napewno mogę wrzucać linki do innych stron?. Te badania znalazłem dzięki wpisywaniu metodą chybił trafił w google i się dogrzebałem w 30 min. Jeżeli można wrzucać poszukam ale znowu 30 min poleci. Przeszedłem z antybiotyku na IZOTEK bo nie mam już zamiaru oglądać na sobie syfów - nie dlatego że po antybiotyku mnie zaczęło zasypywać. Unidox wyzerował syfy - IZOTEK ma ten stan utrzymać. Teoretycznie miałem podbić dawkę izoteku gdyby coś się pojawiło ale jest rewelacja także nie ma żadnego sensu w moim przypadku jechać na wyższych dawkach. NAWET NA ULOTCE JEST NAPISANE ŻE SKUTKI UBOCZNE SĄ PROPORCJONALNE DO STOSOWANEJ DAWKI. Przecież izotek to przedawkowanie witaminy a więc czym wyższa dawka izoteku tym wyższe przedawkowanie

EFEKT PO UNIDOXIE NATYCHMIASTOWY
NA EFEKT IZOTEKU TRZEBA DŁUGO CZEKAĆ
JEŻELI NIE MOŻESZ NA TO PATRZEĆ TO POZBYWASZ SIĘ TEGO ANTYBIOTYKIEM, JEŻELI NIE JEST STRASZNIE TO STOSUJESZ IZOTEK I CZEKASZ DŁUGO NA EFEKT

Zmieniony przez - rarytas1 w dniu 2013-11-24 11:21:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47716 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
straszne to w sumie to jest bo ta sa takie rozowe gorki polane krwia i zaschniete , tylko jak juz 2 msc lece na izo to moze jeszcze go pociagne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
rarytas1
antybiotyk jest idealnym wyborem na redukcję bakteryjną. Jeżeli masz masakrę użyj Unidox,( tetralyzal jest lipny) on zabije bakterie, zlikwiduje stany zapalne. Jeżeli na masakrę użyjesz IZOTEK będziesz wyglądał mega masakrycznie przez wiele m -cy. Napewno mogę wrzucać linki do innych stron?. Te badania znalazłem dzięki wpisywaniu metodą chybił trafił w google i się dogrzebałem w 30 min. Jeżeli można wrzucać poszukam ale znowu 30 min poleci. Przeszedłem z antybiotyku na IZOTEK bo nie mam już zamiaru oglądać na sobie syfów - nie dlatego że po antybiotyku mnie zaczęło zasypywać. Unidox wyzerował syfy - IZOTEK ma ten stan utrzymać. Teoretycznie miałem podbić dawkę izoteku gdyby coś się pojawiło ale jest rewelacja także nie ma żadnego sensu w moim przypadku jechać na wyższych dawkach. NAWET NA ULOTCE JEST NAPISANE ŻE SKUTKI UBOCZNE SĄ PROPORCJONALNE DO STOSOWANEJ DAWKI. Przecież izotek to przedawkowanie witaminy a więc czym wyższa dawka izoteku tym wyższe przedawkowanie

EFEKT PO UNIDOXIE NATYCHMIASTOWY
NA EFEKT IZOTEKU TRZEBA DŁUGO CZEKAĆ
JEŻELI NIE MOŻESZ NA TO PATRZEĆ TO POZBYWASZ SIĘ TEGO ANTYBIOTYKIEM, JEŻELI NIE JEST STRASZNIE TO STOSUJESZ IZOTEK I CZEKASZ DŁUGO NA EFEKT

Zmieniony przez - rarytas1 w dniu 2013-11-24 11:21:38


Mozesz mi podeslac na privie, zgodzę się,że Unidox działa bardzo szybko, natomiast jezeli chodzi o Izotek tutaj sprawa jest indiwidualna i zalezna od dobranej dawki leku, u mnie poprawa jest bardzo wyrazna,a biore dopiero tydzien,wiec nie ma co generalizować

WodazLidla, jaką dawkę przyjmujesz dzienna i ile wazysz

Pozdro

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47716 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wazylem cos 85 na poczatku i bralem 20 mg , po paczce wskoczylem na 60 mg ed , aktualnie waze 75 :(
ale malo jem bo nie cwicze i nie mam ochoty na nic , od tygodnia nawet do pracy nie chodze bo te strupy mi sie zrywaja i jest masakra , leci z nich ropa

zastanawiam sie czy nie dokupic unidexu do tego izo , chodziac z 10 tabletek

Zmieniony przez - WodazLidla w dniu 2013-11-24 12:08:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Jestes na cyklu, czy po cyklu ten problem sie pojawil

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47716 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
na cyklu tradzik mialem ale potem byl coraz mocniejszy wiec kupilem izo i podjadalem go na odbloku , po jakims czasie zrobily mi sie strupy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Napisz jeszcze co lecialo i jak wygladał odblok

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47716 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wino+ cypio, mostek,enan+ deca, enan + meta potem jeszcze enan troche lecial, dawek nie pamietam , cykl kolo pol roku
na oblok hcg 5000j, clomid 12 tabli, nolva
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Na Twoim miejscu zrobiłbym tak:
Najpierw pakiet badan, lekarz rodzinny wypisze Ci skierowanie na podstawowe Aspat,Alat,Ob,Morfologia, Tsh, powiedz,ze sie czujesz ch**owo, zmeczenie etc i chcialbys zrobic generalny przegląd

Testosteron,Prolaktyna,Estardiol,Kortyzol,LH,FSH musisz zrobić sam, jak zrobisz to będziemy mieć obraz tego co sie dzieje w Twoim organiźmie, stawiam na niski testosteron ,a wysoki estradiol, prolaktyna,kortyzol - dlatego czujesz się ch**owo i wygladasz ch**owo jest duza zaleznosc między poziomem testosteronu, a poziomem dopaminy , prolaktyna jest rowniez antagonistą dopaminy, a ogolne samopoczucie wpływa na poziom stresu i syfy, strzelam,ze estradiol tez jest wysoki,bo nolva tylko go blokuje tymczasowo

Odstaw Izotek,bo jezeli psycha siada to izotek moze zrobic Ci jeszcze większe kuku i wróc do niego jak będzie taka potrzeba gdy psychicznie będziesz się lepiej czuł, teraz wrzuc Unidox zgodnie z zaleceniami lekarki.

Zbiłbym prolaktyne Cabaserem, estro ATD\Aromasin\Arimidex , dał mała dawkę testosteronu

Dieta węglę dałbym nisko ok 2g , wrzucilbym za to wiecej tluszczu z oliwy z oliwek z białkiem tez nie przesadzałbym, zregeneruj tez wątrobę może być sok z buraka+Heparagen, na jakis czas zrezygnowałbym również z nabiału

Pozdro


Zmieniony przez - Modafen w dniu 2013-11-24 12:42:20

Zmieniony przez - Modafen w dniu 2013-11-24 12:44:14

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47716 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki , badania zrobilem i wszystko ok, fakt tesc na dolnej granicy ale mysle ze narazie nie bede go aplikowal jak mam te syfy
a czuje sie h**owo jak patrze na ta swoja klatke , psycha jeszcze nie siada , ale przez nie nie moge trenowac i tu jest najwiekszy problem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl masa siła pytanie o wino

Następny temat

Primabolan a stawy

NutLove