SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Interwały

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 361

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 52
Cześć, jestem aktualnie na redukcji i chciałbym zacząć robić po treningu siłowym interwały typu ''HIIT'' na bieżni, jednak do stadionu na której jest bieżnia mam jakieś 25 minut drogi od siłowni więc czy byłoby ok gdyby wyglądałoby to mniej więcej tak, na około 11:00 idę na trening---->kończę około 12:30---->około 25 minut idę na stadion, rozgrzewam się i zaczynam interwały i potem wracam do domku i jem jakiegoś kurczaczka, zastanawia mnie to czy może być tak długa przerwa pomiędzy treningiem na siłowni a treningiem na bieżni czy jednak lepiej przestawić to na jakąś inną porę dnia, czekam na odpowiedź, pozdro


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 01:53:31

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 52
Wybrałem przez przypadek zły temat działu ale chyba nie da się już tego zmienić ;/


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 01:55:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8170 Napisanych postów 108866 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1325156
nie wiem czy jest sens iść 25 min i robić interwały w czasie tych 25 min mozesz je już zrobić, nie muszą być na bieżnie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Osobiście robiłbym interwały w dni wolne od treningu silowego, który jakby nie patrzec też jest interwalem. A zatem nie ma sensu dublowac rodzaju wysiłku. Zrob w osobny dzien zeby nakręcić metabolizm.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 52
Dzięki panowie, w takim razie będę robił w dni w których nie mam treningu na siłowni czyli wtorek-czwartek-sobota
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 52
Mam jeszcze jedno pytanie, myślicie, że dla osoby która zaczyna z tym rodzajem treningu będzie ok seria typu: 10s sprintu/30s truchtu x6?


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 21:11:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8170 Napisanych postów 108866 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1325156
https://potreningu.pl/articles/4524/krol-plazy-ostre-ciecie--tluszczu/page/2

mozesz się tym posiłkować

Sesja mieszana może wyglądać następująco:

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
rozruch – bieg 5-7 minut (bieg spokojny, umiarkowane tętno)
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia (szybki bieg lub sprint), 45 sekund odpoczynku (np. trucht)
3-5 interwałów 15 sekund przyspieszenia, 30 sekund odpoczynku
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia, 15 sekund odpoczynku
bieg stałym tempem przez 15-20 minut

lub

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
200 m na 60% możliwości,
150 m na 80% możliwości,
100 m na 90% możliwości,
50 m na 100 % możliwości,
Całość powtórz trzy-czterokrotnie,
Jeżeli starczy energii – pobiegaj stałym tempem przez 15-20 minut (np. w tempie 5 minut na 1 kilometr),

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
fixfoxfaxfux
Mam jeszcze jedno pytanie, myślicie, że dla osoby która zaczyna z tym rodzajem treningu będzie ok seria typu: 10s sprintu/30s truchtu x6?



Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 21:11:54



Powinno byc ok. Jesli będzie za lekko to zrób x10.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fbw na sile do oceny