SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ilość kcal w diecie - budowa masy mięśniowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 540

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22710 Napisanych postów 15891 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 257423
janek 1234
Chodziło mi o 500-700g na tydzien
Czas zweryfikuje wszystko , ty mozesz mieć przyrost wagi 500-700g tygodniowo co da w miesiac 2-2.8kg całej masy ale co z tego skoro z tego jak bedziesz miał 0.5kg czystego mięśnia , Pośpiech i szybkie łapanie kg przy masie to najgorsza rzecz więc wolałbym się nastawić na 1-1.5kg przyrostu całej wagi na miesiąc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 126 dni Na forum 134 dni Przeczytanych tematów 467
Przed rozpoczęciem masy robiłem ten sam trening co teraz na masie i robiłem więcej podciagniec a teraz w trakcie masy robię 1-2 podciągnięcia mniej , jaki może być powód robienia mniej podciagniec w trakcie masy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Szacuny 22507 Napisanych postów 23382 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1009368
Może byłeś zmęczony, albo miałeś gorszy dzień. Podajesz jakąś losową sytuację, a ludzie na forum mają wiedzieć co jest przyczyną. Przyczyn mogło być masa, biorąc pod uwagę, że na masie jesteś tydzień, to raczej powodem jest chwilowa niedyspozycja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4933 Napisanych postów 68899 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 709659
Niestety nie wiemy z czego to wynika. Bez wątpienia w sytuacji zmiany masy ciała na większą, podciągnąć musisz więcej kilogramów. Jednak nie siedzę, żeby zmiana ta była aż tak znaczna. Poza tym, często decyduje o tym dyspozycja dnia, zmęczenie mięśni przedramienia/chwytu, czy bolesność mięśniowa po wcześniejszym treningu/pracy. Zmiennych jest więc zbyt wiele, aby dokładnie określić to w tej chwili.

Poza tym, robiłeś strategiczne roztrenowanie po okresie redukcji tkanki tłuszczowej? Jeżeli nie, to masz odpowiedź.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 126 dni Na forum 134 dni Przeczytanych tematów 467
Nie robiłem roztreniwania , i co teraz czy wróci to do normy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4933 Napisanych postów 68899 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 709659
Masz więc odpowiedź na to, co może być prawdopodobnie powodem gorszych wyników w trakcie trwania treningu. Nie można cisnąć non stop na masa. Cykl treningowy powinien trwać około 8-12 tygodni. Po tym okresie warto wprowadzić strategiczne roztrenowanie, schodząc z obciążeń i intensywności.

https://potreningu.pl/artykuly/trening/roztrenowanie-strategiczne-regeneracja---trening-i-odzywianie-w-tym-okresie-595

W przypadku odżywiania warto wprowadzić diet break wchodząc na zerowy bilans kaloryczny. Ma to szczególne znaczenie po okresie redukcji.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fałdomierz - pomiar

vegelove