SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile powtórzeń ? --<< wejdźcie >>

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 18886

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1089 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12061
Jak zwykle RED, świetna robota. Niestety, wiele osób pewnie nie pomyśli.

mundur niebieski, orzeł żelazny, zabiłeś dziecko, jesteś odważny...
nie odpowiadasz za swoje czyny, polska policja to sk***ysyny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
hehe, wystarczy że choć jedna to zrobi , to też postęp

dzięki

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2142
rozumiem ze ten artykuł dotyczy wszystkich partiii i nalezy na kazdej z nich .przeprowadzic te badanie.. a pozniej zalezenie od uzyskanego wyniku wykonywac dana liczbe powtorzen ??? ..no zalozmy na klatke wywnioskowalem ztego ze muszy wykonywac powtorzenia w przedziale od 8 do 12 powtorzen..przeznaczajac minimum 50 sekund na to cwiczenie dobrze rozumiem ???? wiec chyyba najlepiej bedzie wykonywac tą klatke stalym ciężąrem???

ToMaShQoo-->ZMC-->19;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
tzn. tak, te badanie dotyczy wszystkich partii, poprostu sprawdzasz jaki rodzaj włókien przeważa w twoich mięśniach, skupiając się na tych najliczniejszych możesz uzyskać wynik najszybciej i prawdopodobnie największy niż gdybyś poprostu wykonywał to co ktoś ci podsunie tylko dlatego że na niego to zadziałało
jeśli np. wyszło ci żę powinieneś wykonywać 12-8 powtórzeń, znaczy to o przewadze włókien czerwonych szybkokurczliwych - no ale już zaczynam się powtarzać
czas który tam jest podany nie jest ramówką dla ciebie tylko wskaźnikiem, czynnikiem pośrednim do określenie własnie tej liczby powtórzeń, te 50 sek. to nie czas w jakim musisz wykonać te powtórzenia tylko jest to średni czas jaki zajmuje ci wykonanie, z umiarkowaną prędkością tych 12-8 powtórzeń

jednakże to co ci wyszło nie powinno być powodem do zaniedbania innych włókien, pamiętaj że nawet jeśli czerwone szybkokurczliwe zajmują te 50 procent twojego mięśnia to jeszcze pozostaje 50 procent zawierający włókna biały szybkokurczliwe i czerwone wolnokurczliwe , których nawet minimalny rozwój może zaowocować niezłym postępem, to badanie jest dobrym wyznacznikiem w przypadku specjalizacji w jakiejś dyscyplinie czy też źródłem pozwalającym nie szukać zbyt długo co tak naprawdę najlepiej porusza nasze mięsnie, jednak nie jest to wyrocznia

"wiec chyyba najlepiej bedzie wykonywac tą klatke stalym ciężąrem???" - jeśli miałbym wybierać pomiędzy tylkową kulturystyczną piramidą a stałym cięzarem w przedaiale jakimś tam , to zdecydowanie wybrałbym stały ciężar, który oczywiście z treningu na trening ulegałbym zwiększeniu [w liniowy lub inny sposób --> http://www.sfd.pl/temat148048/strona1/ ]


narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8077
Świetny art. Sog poleciał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1329 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15844
Super art.
Czas się sprawdzić
Sog się należy
PZDR

"Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć, nawyk tym, co pozwala Ci wytrwać"


Pozdrawiam,

Promass

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3
Czy może ktoś mi dać stronę na której będzie: maszyna do ćwiczeń klatki typu Nutilius ?? dzięki za odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27
siema chodzi mi głownie o to że dajmy na to ja zacząłem ten tening na siłe z obciążeniem 73kg i doszedłem już do 83, ale jestem ciekaw co mam robic jesli np bede miał zrobic 87kg 10 serii po 3 powtórzenia i co wtedy jesli nie dam rady, bedzie to dla mnie za dużo.. to co mam robic zejsc do niższego ciężaru??.. prosze o odpowiedz..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 77 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 923
Moje pytanie do tego, jak np. mi wyjdzie ten Typ 1 czyli od 13-15 powtórzeń i chce mase robic to mam cwiczyc po 13-15 powtórzeń czy normalnie na mase czyli np. 4x6 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 100 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
patrz na daty!

czytaj w dziale dla początkujących tematy podwieszone!
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PLAN NA MASE

Następny temat

Mięśnie brzucha

Fruzelina