SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ile powinienem spożywać dziennie, by wyrzeźbić ciało

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odżywianie i Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 650
Heja. Mam 15 lat i od dłuższego czasu ćwiczę sporty takie jak: pompki diamentowe, przysiady, plank, dipy, praca hantlami 5-cio kilogramowymi na biceps, unoszenie nóg w z wisie i podciąganie pod chwytem. Oprócz tego trenuję bieganie oraz uprawiam sporty zależne od sezonu np. snowboard, łyżwy, rolki czy też sakwiarstwo. Staram się trenować codziennie

Poniedziałek: trening siłowy

Wtorek: bieganie

Środa: trening siłowy

Czwartek: bieganie

Piątek: trening siłowy

Sobota: bieganie

Niedziela: wolne, spacer, rower lub bieg relaksujący

Z treningu odczułem już progres m.in. zwiększył mi się obwód klatki piersiowej o 4 cm i pojawiła się możliwość wykonywania większej ilości powtórzeń w każdym z tych ćwiczeń. Teraz chciałbym przejść do rzeźbienia ciała i zrzucenia z siebie tłuszczyku. Obecnie ważę 68 kg i mam 176 cm wzrostu. Chciałbym też, abyście mi napisali ile mam spożywać węgli, białek oraz tłuszczy. Nie znam się na tych dietach rzeźbiący ani na żadnych innych, lecz jeśli chce osiągnąć swój następujący cel to muszę się dostosować. Też bierzcie to pod uwagę, że mam 15 lat i nie mogę sobie robić wykwintnych posiłków, ponieważ moi rodzice nie stosują jakiś diet, dlatego też nie będą dostosować zakupów do moich 100% potrzeb. Co to znaczy ? Chodzi mi o to, że to muszą być posiłki nie skomplikowane, zdrowe, łatwe oraz tanie. Ewentualnie możecie też coś od siebie dodać. Obecnie mam 94 cm obwodu klatki piersiowej oraz 76 cm w talii. Według kalkulatorów BMI moja waga jest bardzo dobra, lecz chciałbym bardziej podkreślić swoje mięśnie. Proszę o pomoc, z góry dziękuję :)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8435 Napisanych postów 110188 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349600
mozesz to wyliczyć sobie http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 4573 Napisanych postów 70336 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 598449
Masz 15 lat to skup się na zdrowym odżywianiu . Unikaj przetworzonych produktów . Zwracaj na dobór produktów w posiłku .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1822 Napisanych postów 47932 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 484857
na początek wystarczy
10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 496 Wiek 18 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11008
Nie zwracaj sobie głowy rzeźbą masz dopiero 15lat, a po wadze widać, że nie masz nadwagi. JW skup się na wprowadzeniu wskazówek żywieniowych w życie i najlepiej na tym wyjdziesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1822 Napisanych postów 47932 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 484857
najlepiej jakby wrzucił zdjęcie
prawie 70 kg przy 176 cm i wieku 15 lat gdzie masy mięśniowej zapewne wiele nie ma powoduje że tkanki tłuszczowej jest pewnie za dużo
a wtedy się trzeba skupić na poprawie sylwetki

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 650
Liczę na subiektywną ocenę :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 4573 Napisanych postów 70336 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 598449
Masz normalna sylwetkę 15to latka . Zdrowo się odżywiaj i trenuj .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 650
Jeśli chodzi o trening, to probelmu nie ma. Chodzi mi jeszcze o żywienie, czy mrożonki warzywne, jajecznice na śniadanie z warzywnymi dodatkami, serki wiejskie, brak fastfodów, kolorowych napojów i ograniczenie słodyczy do minimum, nabiał w postaci mleka, serków wiejskich wiejskich wędlin itp. wystarczy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8435 Napisanych postów 110188 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349600
nie widać mięsa abyś wypisał, serek wiejski tyle co pierś kurczaka kosztuje, jaja sa ok, serki wiejskie też czy nabiał, ale wszytsko z umirame, aby było odzywianie zbilansowane a nie cały czas serki wiejskie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 650
Z mięsa jem zazwyczaj pierś z kurczaka lub z indyka, wołowinę (ale to jedną porcję na jakiś tydzień), wędliny (zazwyczaj 1-2 razy w tygodniu. Makarony (np. ze szpinakiem i sosem czosnkowym własnej roboty, bez chemi) są częstym składnikiem moich posiłków (są w moich kolacjach, ale nie zawsze). Obiady jadam w szkole i są one różne, jednak gdy mam wolne to oczywiście są to warzywa z makaronem na patelni. Pierś z indyka z kaszą lub ryżem i z surówką też mogą zawitać na moim talerzu. Trafi się też taka sytuacja, że rodzice coś zrobią i muszę sobię to zafundować na obiad. Ich obiady nie należą do najzdrowszych, ponieważ np. zupy podobnie jak w budzie są zabielane i zawierają sporą ilość chemii. Owoce stanowią formę przkąski przed kolacją.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Słabość do słodyczy

;