SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile kosztuje wizyta u kosmetyczki???

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
W poniedziałek che isc do kosmetyczki na zabieg oczyszcenia twarzy ile to moze kosztowac i trwac???

Tylko dzieki cieszkiej pracy cos osiągniesz!!!
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 838
oczysczanie jednak troche boli ale nie tak zaby krzyczec. Ja poszedlem jakies 2 m-ce temu w piatek po poludniu. Wyszedlem w stanie masakrycznym, no ale mialem duze i duzo zaskorniakow. Bylem czerwony, pozniej mialem strupki po tych zaskorniakach(poprostu koszmar) przez weekend wsmarowywalem w te strupki masc cynkowa. pomogla i to bardzo. W poniedzialek rano zrobilem sobie delikatny peeling dzieki czemu te strupki mi zeszly a zostaly tylko bladoczerwone plamki ale po 2,3 dniach zeszly one calkowicie. Rzadnych blizn.
A teraz uwaga. Nie próbujcie sami wycickac zaskorniaków. Mnie cos podkusilo tydzien temu i wycisnalem sobie dwa najwieksze i do dzisiaj mam na jednym malutki strupek a na drugim czerwona plame! Gdybym wiedzial ze tak bedzie to nawet bym nie ruszal. Wogole niechce mi to zniknac! Po wizycie u kosmetyczki zeszlo mi calkowicie to po 5 dniach, a tu co. szkoda gadac.
Aha, niewiem moze dlatego wyszedlem taki czerwony bo wziolem podtawowe oczyszczanie skóry. Za tydzien ide znowu na oczyszczanie do innej kosmetyczki. Babka powiedziala mi ze niema mowy o wyjsciu z taka czerwona twarza, bo sa teraz takie maseczki za cos tam(niepamietam dokladnie). Zobaczymy.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
To zalezy od miasta, gabinetu i wielu, wielu innych rzeczy. Tutaj cena waha sie pomiedzy 45 a 60 zl

.::One said, that teaching a woman magic is like giving a box of matches to a child::.
.::He couldn't be more wrong::.
.::It's much, much worse::.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 628 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5981
szrpin..tak roznie bywa ale kompletny zabieg oczyszczajaco nawilzajacy ok 60 zł na pewno
Jedno ale ..
jezeli jestes mocno opalony to prawdopodobnie po takim kompleksie buzia znacznie Ci wyblednie ,bedzie odznaczała sie od reszty ciałą kolorem kiedys tak mi sie stało poszłam w srodku lata do kosmetyczki a ta mi nie powiedziała od szyi byłam biała prawie a reszta zjarana na murzyniatko
Jak nie chcesz stracic opalenizny to nie jest najlepszy moment na kosmetyczke - powinno sie to robic przed sezonem opalania, wzglednie zaznacz, aby uzyła takich kosmetykow coby niesciagneły opalenizny
bo roznica moze byc znaczna..zreszta czysta buzia i effekt estetyczny wazniejszy niz opalenizna, zawsze mozna opalic sie jeszcze raz
pozdrawiam..

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Własnie ale słuchajcie co ja mam powiedziec kosmetyczce ze poco przyszedłem na zabieg oczyszczenia twarzy czy jak??? ile to moze trwac czasu???

Tylko dzieki cieszkiej pracy cos osiągniesz!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 487 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 43251
Ja byłam nie tak dawno, zapłaciłam 50 zł. Trwało to mniej więcej 1,5 h. Powiedziałam, że na zabieg oczyszczania twarzy .

Pozdrawiam!
______________________________

"Życie przecież musi brzmieć tak, jak wielki piękny wiersz..."
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 628 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5981
pobajeruj ja hahahah
żartuje.. taki średni zabieg u kosmetyczki z oczyszczaniem i nawilżeniem
powinien trwac ok 3 godz... to zależy co Ci zaproponuje

Musisz stanowczo powiedziec że zależy Ci na oczyszczenie wzglednie zapytać co by jeszcze dodatkowo polecała i ile bedzie kosztowac, bo pozniej to możesz zawału dostac jak zaspiewa cenke..grunt to jasna sytuacja co i za ile..
Dobra kosmetyczka powinna wyjasnic na poczatku na czym ten zabieg bedzie polegał i co kolejno bedzie nakładac na twarz..
Przeważnie obchodza sie z klientem jak z jajkiem, wiec sama bedzie pytała taki zabiego to sama przyjemnosc...
pozdrawiam

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 112308
oj tak
wizyty w salonie są bardzo miłe:)
można się wtedy zdrzemnąć :D

btw
u mnie taka wizyta z 'bajerami'[typu masaż twarzy, roożne fajne mazidła] ;) trwa z regooły ok.3 godzin
kosztooje w granicach 80-90zł

artystyczny leniwy' Grasik
księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl
>>Doradca w dziale Suplementacja<<

Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
WOW!!! matko 3h??? ja myslałem ze z 20 min hmmmmm wiec co dzieczyny 100zł powino wystarczyc??? Powieccie mi jescze czy wyjde puxniej z cała czerwona twarza odniej??? i czy lepiej tam iść ogolonym czy moge z lekkim zarostem (niewiem czy bedzie jej to przeszkadzac) Pierwsyz raz ide do kosmetyczki wiec powiem jej ze dermatolog kazał mi do niej przyjsc na zabieg oczyszczenia twarzy:) a i jescze jedno czy odrazu jak pujde to mnie przyjmie czy musze sie zapisac czy jakos tak????

Tylko dzieki cieszkiej pracy cos osiągniesz!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 487 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 43251
To widocznie byłam u kiepskiej kosmetyczki . W ogóle to było strasznie i już do tego gabinetu więcej nie pójdę. Dobra, nie będe już straszyć . U mnie trzeba było się zapisać na wizytę.

Pozdrawiam!
______________________________

"Życie przecież musi brzmieć tak, jak wielki piękny wiersz..."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 628 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5981
Tak musisz sie nastawic na 3 godz ,powinienes sie ogolic bedzie jej łatwiej zmywac wszystkie mazidła..
I nie ma mowy abys wyszedł z tamtad z zaczerwieniona twarza..Twarz bedzie sliczna i zrelaksowana..
zdarza sie ze przy jakis głebokich złuszczeniach wyglada gorzej ale u Ciebie to chyba tymczasem nie wchodzi w rachube..

Jak pojdziesz w miare rano,zawsze mozna poczekac troche ale zwazywszy że zabiegi trwaja długo najlepiej sie umowic...
pozdrawiam..

W miedzy czasie zabiegu poinstruuje Cie jak dbac najlepiej o Twoja Twarz.. jak beda Cie interesowały jakies kosmetyki popros niech Ci zapisze nazwy ..raczej nie daj sie naciagnac na zakup czegos u niej bo to duzo drozszy zakup..

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina
1

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 628 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5981
dziczku wcale nie koniecznie gorszy był ten Twoj zabieg moze samo oczyszczanie...
ale aby dobrze oczyscic Kosmetyczka powinna oprocz kosmetyków zmiekczajacych zastosowac parowke...a to juz trwa ok 20 min..

pozatym jak juz sie idzie to trzeba skorzystac i nawilzyc te twarz , tymbardziej ze jest sezon letni i mamy za soba pierwsze opalania..
Moja kosmetyczka naklada rozne mazidła przeplata to masażami. pozniej jakies maseczki dotleniajace no jest tego troche i 3 godziny jak nic wychodzi... samo oczyszczanie faktycznie moze trwac 1,5 godz to tez zalezy w jakim stanie jest twarz ..pozdrawiam

Zmien kosmetyczke
pozdrawiam i dobranoc

EE Gras a od kiedy to Ci sie marzą drzemki cyborgu jeden...

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

...ale w sumie nie jestem pewna do końca bom w końcu blomdina

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplementy na aukcji?

Następny temat

"SYGNAŁY ANABOLICZNE"-POLECAM

nutloveb