SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile cm ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2387

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50420 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam !

Ćwiczę 4 dni pod rząd :

1- KLATA
2- BICY I TRICY
3- BRZUCH
4- NOGI

Ile czasu mi to zajmie zanim zyskam chociaż 0,5 cm w np.bicu ,bez żadnych "dopingów" przy średnio intensywnym treningu ?

Pozdróvvka !

Tylko atak !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37791
27,5 dnia, pasuje?

pytanie jest wyjątkowo naiwne. nie da rady tego przewidzieć. każdy jest inny

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych"
Instruktor JUDO

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30197
Chłopie- masz 18 lat- wez sie za konkretny trening- wszystkie partie, dobre zarcie, odpoczynek- jak masz niecale 30 cm w biku to przyrosty beda na poczatku wielkie- pod warunkiem spelnienia pewnych, wspomnianych wyzej, zasad. Powodzenia.

"Bądź silniejszy, a będziesz miał rację".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 339 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5206
A plecki gdzie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Sam rozkład jest nniekomplenty-polecam poczytaj post na górze listy-ten kolorowy-wtedy pytaj,ale już rozsądnuiej.Chętnie pomogę.Pozdro/

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50420 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816


mam 17 lat i po 3 miesiąca bardzo luźnego treningu( 2x w tygodniu po 15 minut machania chantelkiem 4 kg bez zadnej diety i wsomagaczy) miałem przyrost w ramieniu 3cm to duzo czy mało?

Wielki Andrju patrzy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
boogie ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 6905 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 80672
średnio...

BOOGIE WOOGIE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
No to pomyśl ile mógłbys osiągnąc porządnym planowym treningiem i dietą????

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1458
3 MIESIACE LEKKIEGO TRENINGU TO DOBRY WSTEP ! ALE CZAS JUZ NA PORZADNY TRENING I ODZYWKI!!!(NIE MOWIE O ZARCIU I REGENERACJI BO O TYM JUZ CHYBA WIESZ???)

ROCES

PIJ DUZO MLEKA A BEDZIESZ SILNY JAK KARATEKA

ROCES

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50420 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Po pierwsze nie cwicz 4 dni pod rzad tylko co drugi (lub jeszcze inaczej) ale napewno nie tak jak robisz.Miesnie potrzebuja regeneracji zeby mogly rosnac niektore 24h.W ogole pomysl o diecie dieta to 70 80% sukcesu jest cholernie wazna.Sen tez jest bardzo istotny minimum 8 godzin najlepiej 12.
To ze bedziesz sie katgowal codziennie to nic ci nie da a przynajmniej nie tyle ile bys chcial miesnie nie beda mogly sie wystarczajaca zregenerowac i wkoncu nastapi ich katabolizm zamiast anabolizmu!
POWODZENIA

LICZY SIE TYLKO SIŁA I MASA!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1129 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4101
najpierw zaplanuj kompletny plan treningu, ponieważ gdy pozostaniesz przy takim ,to po jakim czasie zobaczysz jak zaniedbałeś inne partie, i jakie są nieproporcjonalnie małe w porównaniu z innymi, niepomijaj żadnej partji mięśniowej.

Sport jest czymś niesamowitym, jest piękny i niebywale prosty.

"Nikt nie czepia się silnych ludzi" Charles Atlas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zdjęcie zdjęcie POMOCY !!!

Następny temat

problemik:(

Water