SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile bf Masa czy Redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 542

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
Witam chciałbym wiedzieć ile mniej więcej siedzi we mnie fatu i czy masa czy redukcja mięśni mam niewiele moim priorytetem są plecy ponieważ mam szerokie biodra a wąskie barki i śmiesznie to wygląda oraz czy mam ginekomastie?
Wiek 16
Wzrost 180
Waga 71.80
Klatka 93 cm
Biceps 33.5
Pas na wysokości pępka 81
Poniżej zdjecia










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7271 Napisanych postów 146738 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1172076
Zdecydowanie masa. Masz budowę nieco skinny fat więc musisz zadbać dobrze o prawidłowe odżywianie przede wszystkim.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Nic innego nie wchodzi w grę poza masą bo jesteś bardzo szczupły u Ciebie trzeba dobrać solidną dietę, trening i budować masę mięśniową.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
Ułożyłem sobie jako taki plan czy jest ok?
PUSH
Wyciskanie na płaskiej 10x6x8x12
Wyciskanie na skosie 6x8x10x12
Rozpiętki 10x12x15x12

Wyciskanie hantli siedząc 12x8x10x12
Wznosy bokiem 12x15x12x12
Przyciąganie sztangi do brody 12x12x15x12

Prostowanie ramion wyciągu górnego 4x15
Wyciskanie francuskie 4x15


PULL
Podciąganie się z gumą szeroko nachwytem 4x8-10
Wiosłowanie hantlami lezac na ławce 4x12
Przyciaganie drążka do klatki szeroko nachwytem lub chwytem neutralnym 4x8-12
Prostowanie pleców na ławce rzymskiej 3x18

Face pull 4x12

Uginanie ramion sztanga łamana 4x12
Uginanie ramion na maszynie na modlitewniku4x10-12

Spięcia brzucha 4xmax
Przyciąganie zgiętych nóg do klatki 4xmax



Zmieniony przez - Szymeczeek w dniu 2019-06-01 22:45:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
A to przykładowy dzień mojej diety jest ok?










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9890 Napisanych postów 115397 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1374359
daj zrzut wg tego https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
bo tak to na całym ekranie się okiem obejmie wystzko a tak trzeba skrolować i człwoiek zapomian co już było na pocżatku

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Co do planu treningowego to w zupełności wystarczą po dwa ćwiczenia na partie, ale brakuje mi ewidentnie nóg, które również trzeba trenować i jakąś formę martwego ciągu warto by było wprowadzić.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
A czy taki plan jest już w porządku ? Jeśli nie co w nim zmienić?

PONIEDZIAŁEK/CZWARTEK
Klata:
Wyciskanie na płaskiej 4x6-12
Wyciskanie na skosie 4x8-12
Barki:
Przyciąganie sztangi do brody 4x12
Wznosy bokiem 4x12-15
Triceps:
Wyciskanie wąsko 4x12
Wyciskanie francuskie leżąc 4x12
Łydki:
Wspięcia na palce 4x30
Brzuch:
Allahy 4x8-10
Uginanie nóg w podporze 4x12-15

WTOREK/PIĄTEK
Plecy:
Podciąganie z gumą 4x10-12
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4x8-12
Martwy ciąg 4x5-8
Barki:
Face pull 4x12
Przyciąganie sztangielek leżąc 4x12
Biceps:
Uginanie ramion sztangą łamaną 4x8-12
Uginanie ramion chwytem młotkowym 4x12
Nogi:
Przysiad ze sztangą 4x8-10
Wyciskanie na suwnicy 4x10-12
Brzuch:
Plank 3x60s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Zrób sobie podział push pull czyli czwórki wpadają do dnia poniedziałek/czwartek

Barki zostają w dniu jak są ale daj tam jakieś wyciskanie na barki.

Do nóg trzeba dodać coś na tył uda koniecznie.


Zmieniony przez - rion10 w dniu 2019-06-04 09:54:48

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
Ja bym się jeszcze podredukowal ponieważ jak złapie za brzuch to mam gruba fałdę wielką dysproporcja bardzo wąska klatka a duże biodra wyglądam jak dziewczyna jutro na czczo wrzucę zdjęcie z innej perspektywy wydaje mi się też że mam ginekomastie i mam jeszcze pytanko słyszałem że początkującym można zbudować mięśnie na deficycie czy ja też bym mógł czy już nie? Ćwiczyłem 2 miesiące później miesiąc przerwy i ten miesiąc trochę nie regularnie, ponieważ choroba raz pogoda a na siłownię dojezdzan rowerem jest dosyć daleko zawsze dawałem z siebie 100 % 2 miesiące były regularne i boję się że już taka zmiana nie nastąpi przez przyzwyczajenia się do treningu boję się redukcji żeby nie być za chudym ale mam ten tłuszcz a na masie żeby się nie zalać jem 2800 kcal białko 150g 72 g t i reszta węgle ile musiałbym dodać kcal żeby się nie zalac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 15 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 855
Dodam że na początku bylem grubasem 120 kg w wieku 14 lat zredukowalem do 70 kg teraz ważę 72 na początku odchudzałem się po 1000 kcal może mniej waga leciała jak szalona cieszyłem się może to było powodem spalone mięśnie? Teraz jestem na około 2800 kcal i waga stoi wczesniej byłem laikiem jeśli chodzi o dietę teraz wiem bardzo dużo odnośnie diety przynajmniej mi się tak wydaje, ale jeśli chodzi o trening to kompletny laik w ogóle nie mam efektów ćwiczenia raczej robię dobrze ponieważ jestem pod okiem starszych, ale irytuje mnie brak progresu na klacie cały czas max 60 na hantlach na skosie 18 kg na rękę 6 powtórzeń to był mój rekord takto robię 15-stkami co robię źle czasami to już mi się odechciewa żyć wstyd iść na basen przez moją figurę ciągle się muszę pilnować żeby się prostować i ściągać barki ponieważ mam odstające lopatki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w modyfikacji treningu push and pull

MenS