SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Idealne proporcje budowy fizycznej - by Joe Weider

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1024
"
Dwiema nierozłącznymi cechami, decydującymi o osiągnięciu sukcesu w dążeniu do pełnego rozwoju fizycznego są: idealne proporcje budowy fizycznej oraz dobrze zdefiniowane, wyraziste mięśnie.
Wyjściowym obwodem są biodra, których obwód powinien wynosić 0,9 obwodu klatki piersiowej. Obwody karku, ramion, przedramion i talii można określić na odstawie obwodu klatki piersiowej, a obwody ud i łydek na podstawie obwodu bioder. Idealnie proporcjonalny kark powinien mierzyć nieco więcej niż 38% obwodu klatki piersiowej. Obwód przedramienia powinien wynosić 30% obwodu klatki piersiowej. Obwód napiętego, zgiętego ramienia powinien być o 20% większy od obwodu wyprostowanego przedramienia. Obwód w pasie powinien wynosić 75% obwodu klatki piersiowej. Obwód uda - 60% obwodu bioder, a obwód łydki - 40% obwodu bioder lub około 65% obwodu uda albo tyle samo, co obwód napiętego ramienia.

Żródło: Joe Wieder
"

No innym forum kulturystycznym znalazłem takie coś. Jak jest to juz na forum to przepraszam ze zesmiecam, ale nie moglem znalezc. I do tego mam kilka pytanek na ten temat:
- Czy klatke mierzy się na wdechu, czy w pozycji neutralnej
- Czy naprawdę powinno się w to wierzyc, bo z kumplem sie zmierzylismy i wyszlo nam, ze mamy (obydwoje!) o 10cm za duzo w pasie (bo w klatce mamy ok 100 cm) :D A grubi to my nie jestesmy, mamy 18 lat, zero tluszczu praktycznie, przy wzroscie 182 ja i 185 on mamy BMI 22-22,5
- I czy przedramie powinno byc napiete przy mierzeniu?
- i w ktorym miejscu udo sie mierzy? tam gdzie najszerzej, czyli na samej gorze prawie?
- i rozumiem, ze obwod zgietego ramienia to inaczej biceps napiety?
- i gdzie dokladnie kark sie mierzy?

Oczekuje na odpowiedzi, i jesli macie czas to tez sie zmierzcie i pochwalcie swoimi wynikami :D u mnie oscyluje wszystko pomiedzy 96-100% prawidlowych wymiarow, no za wyjatkiem pasa, gdzie powinienem miec 10cm mniej :D
pozdro

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
sog za proporcjonalnośc, przyda mi się to
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1477 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35521
tez tego szukalem i niemoglem znalesc przyda sie

Żeby poczuc sie tak, jak czuje sie Bog !!!!!!!!!
[on]



VIDE CULL FIDE Patrz komu ufasz;!
pytac na forum a nie na gg!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1024
i jeszcze jedno pytanie:
Wie ktos moze czy istnieje taki wzor rowniez dla kobiet?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
to to samo wg mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
Jak ktoś będzie idealnie proporcjonalny, ale idealnie co do cm to dam mu soga.

Cześć/

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86307
Mało możliwe

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1024
Tylko Chuck Norris moze byc idealnie proporcjonalny :D ale on nie potrzebuje SOGów, on już wszystkie zebrał :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
aż dam soga

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2246 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14918
Idealnie proporcjonalny czlowiek przeciez nie istnieje. Nigdy nie bedzie tak, ze wszystko bedzie sie zgadzalo co do cm bo to niemozliwe.

"Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
denerwują mnie te d****ne żarty z przyjaciela brusa li

EDIT: dragon za co ja te sogi od ciebie dostaje? nie mam nic przeciwko ale chcem wieedzieć czym sie zasłużyłem

Zmieniony przez - grrrubyBAN w dniu 2006-05-27 22:10:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na klate

Następny temat

Podziękowania i wisząca skóra na brzuchu