SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

I tydzień tak II tak. Czy tak moze być??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 729

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 730 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20077
Siemka. Z racji dłuższej stagnacji postanowiłem że w jednym tyg bede robił inaczej niż w drugim. i tak na zmiane. Różnica może być niewielka np. rozpiętki na płaskiej a później na skosie ale zawsze jest. Czy myślicie że to dobry sposób?

siłe słonia szybkość gada da ci tylko lemoniada

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29299
Spróbój.

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 42 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 764
Sadze iz moze byc to ciekawy sposob tylko mozesz np kazde cwiczenie tak pozmieniac. Wydaje mi sie iz moze to niezle pobudzic miesnie do przyrostow :)

No Drugs Just TeChNo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 730 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20077
Kiedyś czytałem wypowiedz Lee Priesta z której wynikało że on każdy trening ma inny, nie ma planu tylko ćwiczy to na co mu przyjdzie ochota:) Wtedy to jest konkretne urozmaicenie:)

siłe słonia szybkość gada da ci tylko lemoniada

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1582 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20465
mięsien musi sie przyzwyczajc do treningu przez 8 tyg potem mozesz zmienic np. 1 cwicznie na każdą partie,ale nie mozesz co chwilke mieszac bo mięsnie zgłupieją i lipa z przyrostów (wiem cos o tym bo co chwilka cos zmieniam bo mi nie pasi :) ale juz pomału wszystko porządkuje)

4-ro dniowe plany z priorytetami http://www.sfd.pl/temat233868/
coś o dysproporcjach http://www.sfd.pl/temat208374/
masz problem z techniką ćwiczeń kliknij w linka i czytaj http://www.sfd.pl/temat202268/
i tak w kółko.........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 730 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20077
Jestes pewny że plan musi być stały na 2 miechy?? Powiedz skad to wiesz.

siłe słonia szybkość gada da ci tylko lemoniada

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1582 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20465
bo to jest jedna z twardych reguł tego sportu, jak bys więcej czytał to bys i wiecej wiedział... dlatego sie układa plany na 8tyg potem 2 tyg regeneracji i dopiero mozna wprowadzic małe poprawki jesli cos nie pasowało ,a jesli ci wszystko ładnie idzie to robisz cały czas ten plan tylko starasz sie troszke zwiękrzac ciężar...

4-ro dniowe plany z priorytetami http://www.sfd.pl/temat233868/
coś o dysproporcjach http://www.sfd.pl/temat208374/
masz problem z techniką ćwiczeń kliknij w linka i czytaj http://www.sfd.pl/temat202268/
i tak w kółko.........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
jedyną reguła tego sportu jest to ze kazdy jest inny. na stagnacje --> no spruboj, nie dowiesz sie jak nie sprobujesz.

oczywiscie jesli spelniles takie warunki wczesniej jak:
-dobra dieta [kombinowanie z iloscia B/t/WW ]
- cykliczne stsowanie okresów regenreacyjnych
- roznorodna ilsoc serii [np na biceps od 6 do 12-16/tydzien]
-roznorodne polaczenia partii
- roznowordne rodzaje intensywnosci treningu
- zastosowanie bardziej wyszukanych srodkow jak super/serie, serie/łączone
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 730 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20077
ok dzieki!

siłe słonia szybkość gada da ci tylko lemoniada

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nt ABS II - wznosy nóg w zwisie

Następny temat

Plan dwutygodniowy- warto sprubowac??