SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

I tak właściwie to co dalej :) Czyli walka trwa...

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4276

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2964
Witam wszystkie ratowniczki Ladies na forum :).
W końcu po przeczytaniu wielu milionów postów, po wielu milionach nieudanych zrywów, postanowiłam założyć swój własny wątek na forum. Zwięźle i na temat - POTRZEBUJE POMOCY !!!! :). Niestety sama nie daje rady w swojej walce i doszłam do punktu w którym nie wiem w zasadzie co robić. Wychodzi na to że od początku nie wiedziałam. A więc mniej zwięźle ale też na temat :)...
Ćwiczę na siłowni od jakiś dwóch lat. Wpierw nie łączyłam siłowni z wyglądem ale przede wszystkim z dobrym samopoczuciem. Dopiero od grudnia tamtego roku postanowiłam wziąć się za siebie mocniej i w końcu osiągnąć muskularną sylwetkę. No i jak to widać na zdjęciach kiła mogiła. Czy jakkolwiek - nie udało się nic hehe ;). OD jakiegoś miesiąca trzymam bardziej skrupulatnie dietę (wrzucę dziennik na dół posta narazie z jednego dnia). Zaczynałam bez wagi "na oko". Teraz ważę w sumie wszystko co mi wpadnie w ręce i co można jeść ;). Nawet w ciągu tych paru miesięcy zdążyłam się już raz przetrenować. Mój trening od tego czasu wygląda po krótce tak:
PONIEDZIAŁEK - bieganie 50 min
WTOREK - siłownia - triceps/ biceps/ klatka/ brzuch
ŚRODA - całe nogi
CZWARTEK - bieganie 50 min
PIĄTEK - siłownia - plecy/ barki/ brzuch
SOBOTA - wolne
NIEDZIELA - bieganie 30 min ( szybki bieg ) lub 45 min w normalnym tempie

Jutro napiszę co dokładnie robię na siłowni bo dziś już siły nie mam hehe

Przetrenowanie nastąpiło po około 2 i pół miesiąca już. A w sumie trening wydaje się dość słaby.

Jeżeli chodzi o moje wymiary i inne istotne dane, to sprawa przedstawia się mniej więcej tak :)
Wzrost: 163 cm
Waga: 52 kg
Obwód biustu: 83 cm