SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

I co teraz?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 915

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13
Witam.
Poczytałem trochę to forum i dowiedziałem się dużo ciekawych i przydatnych rzeczy ale w sumie nie odpowiedziało to na moje pytania.

Aby mógł zadać pytanie myślę że najpierw muszę opisać swój 'przypadek'.

Jestem 20 letnim studentem o wzroście 175 cm, wadze 86 kg i jeszcze 11 miesięcy temu ważyłem 110 kg. Postanowiłem przejść na dietę i tak oto schudłem 28 kg w przeciągu 7 miesięcy. Ci uważniejsi pomyślą że pomyliłem sie w obliczeniach i wyszło mi o 4 kg za dużo ale nie. Dietę skończyłem w czerwcu ważąc 82 kg ale przez wakacje przytyłem 4kg :/ Do diety zabrałem się nie mając najmniejszej wiedzy na ten temat przekładając tempo spadku wagi nad zdrowie. Jadłem 3 posiłki dziennie: śniadanie godz. 7-10 (w zależności od tego na którą miałem na uczelnie) 2 kromki wysokokalorycznego (chyba) chleba razowego (jedna kromka 115 kcal)posmarowane białym serem + plaster sera topionego na każdej +plasterek pomidora/ogórka. Wychodzi około 180 kcal jedna. W dni wolne od nauki na śniadania jadłem 1 kromkę. Na obiad i kolacje jadałem to samo po jednej kromce w godzinach odpowiednio 14 i 18.
Obliczyłem że wychodziło około 800 kcal dziennie. Do tego piłem dużo płynów przeważnie kawy bo bardzo lubię i tego nie mogłem sobie odmówić. Jak już wspominałem po zakończeniu odchudzania ważyłem 82 kg ale problem się zaczął jak po przyjeździe ze studiów znowu zacząłem jeść i tak przybrałem 4 kg. Będąc poza domem było mi dużo łatwiej sie zmobilizować do trzymania diety niż w domu. Do końca września planuje zrzucić te 4 kg poprzednią metodą bez względu na koszty zdrowotne. Ale co dalej? Chciałbym utrzymać wagę 82 kg zdrowo się odżywiając. I teraz seria pytań: