SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ILE WĘGLOWODANÓW BIAŁKA ITD POMOCY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 147

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

Mężczyzna

Cel

Waga

85

Wzrost

188

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

6 dni w tyg

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Lekkie ćwiczenia (20minutowe treningi)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

ActivLab Mass Up przez 2tyg

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 36
Siema , zacząłem lekko ćwiczyć i chciałbym żeby mój organizm miał wszystko pod dostatkiem mówię o węglowodanach białku itd. 6Dni w tyg ćwiczę lekkie treningi . (20minutowe na początek ze względu braku ławeczki . )
Czy ktoś mi doradzi ile powiniem przyjmować dziennie węglowodanów oraz białka i innych które odpowiadają za siłę oraz mięśnie .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7118 Napisanych postów 77068 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 644487
Tutaj masz wszystko
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12562 Napisanych postów 121943 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405300
Musisz to policzyć, trening 20 minut raczej będzie za słaby, co robisz podczas niego ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4098 Napisanych postów 64700 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 687052
Sugeruję dokładniej opisać swoje treningi. Jeżeli trening siłowy trwa 20 minut, to coś tutaj ewidentnie jest nie tak. Sama rozgrywka i przygotowanie organizmu do wysiłku zajmuje z reguły tyle czasu. Ciężko mi sobie wyobrazić jak to u Ciebie wygląda, a warto pamiętać z że solidny trening siłowy jest podstawą kształtowania sylwetki. Jeżeli jesteś osobą początkującą, to warto skupić się na nauce podstawowych wzorców ruchowych w siadach, ciągach, wiosłowaniu, podciąganiu na drążku, czy wyciskaniach.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ODCHUDZANIE - jak sobie z tym poradzić? Życie bez sensu

FuckBaton