SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hst - do poprawek

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 663

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
Witam ułożyłem sobie HST i prosił bym o ewentualne poprawki w moim planie.
Moim zdaniem chyba za mało tego jest ale starłem się kierować tym co wyczytałem na temat HST. To moje pierwsze hst wiec proszę o wyrozumiałość, oczywiście dieta jest a z supli tylko gainer .

Klatka ( tu podzieliłem klate na a i b czyli w jeden dzień a w drugi b dlatego ze chciał bym przyłożyć się sumienie do klatki )
(a)
-wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2x
-rozpientki (arnold) 2x
- na dokładkę poręcze (żeby się trochę doprawić jakieś 10/15)
(b)
- wyciskanie w leżeniu na ławce skosem w dół 2x
- wyciskanie w leżeniu na ławce skosem w gore 2x
- na dokładkę poręcze (żeby się trochę doprawić jakieś 10/15)

Naramienne
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy x1
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia x1
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą x1

Plecy
- podciągnie sztangielek w opadzie x1
- ściągnie drążka/ raczki wyciągu górnego w siadzie podchwytem x1
- martwy ciag x1

Biceps
-uginanie sztangi stojąc pod chwytem x1
- 3x7 czyli 3 częściowy (stojąc) sztanga (tu zwiększam ciężar w miarę postępu) x1

Triceps

-wyciskanie sztangi po francusku w leżeniu x1
-wyciskanie sztangi wąskim uchwytem x1

Nogi
-przysiad z sztanga x3
-łydki (siedząc na maszynie ) x2

przedramię
-uginanie nadgarstków z sztanga stojąc x2

Cel, plan, czyn = triumf

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2239 Wiek 32 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60974
Poczytaj o treningu HST,ponieważ to co ułożyłeś nie jest tym treningiem.W dziale "Alternatywna droga" masz wszystko na ten temat.Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
W czasie w którym czekałem na odp do edukowałem sie jeszcze troszkę i juz wiem ze powinienem sobie odpuścić te poręcze. bo i tak mam nadmiar Seri w Klacie. a triceps powinienem podzielić na A i B tak jak Klate oraz zastanowić się nad bicepsem bo tu trochę odbiegam od metody hst . no i nogi chyba powinny wyglądać tak "2x przysiad 1x łydki" przedramię tylko 1x .. Proszę o sprostowanie Mnie dodatkowo mam zamiar ćwiczyć jeszcze uczęszczać na mma 2 razy w tygodniu wiec trenować bede w wtorek, czwartek, sobotę a mma w poniedziałek i piątek. Czy nie braknie mi czasu na regeneracje ?? może wrzucić porostu BCaa dla izolacji i po krzyku??

Cel, plan, czyn = triumf

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
chyba sie nie zrozumieliśmy .. rozumiem ze chodziło ci o te poręcze i kombinacje w bicepsie i parę błędów w seriach ?? oczywiście pisząc x1 czy x2 mam na myśli serie nie powtórzenia .. Czytałem i gdybym rozumiał te zasady wpelnie nie zakładał bym tematu.

Cel, plan, czyn = triumf

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2239 Wiek 32 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60974
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
teraz to namieszałeś mi w głowie .. czytałem tyle o HSt ale to mi umknęło ( za szybko chyba chciałem wszystko ogarnąć) dobra już wiem co jest moim błędem .. rozpisałem serie ale nie wzielem pod uwagę ich zwiększające sie liczby w mikrocyklach. .. Łap soga


Ps. do wszystkich "edukacja, edukacja, edukacja dopiero potem dzialanie."

Cel, plan, czyn = triumf

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split czterodniowy , rampa.

Następny temat

roczny plan treningowy

DCH