SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hmmm... Dopin ,,,, czy ...... a może ...

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19
Witam mam 18 lat , jestem początkujący , chodzę na siłkę od 3 miesięcy (chodzę dla rozluźnienia ) od jakiegoś czasu męczy mnie to że jestem sczupły ważę 75Kg i nie jestem zadowolony z siebie , nie mam dużo tłuszczu ,nasłuchałem sie od różnych osób że mam brać B12 białko i jazda inni mówią o strzałach w barki lub w tyłek , za dużo tego jak dla mnie wolę zapytać doświadczonych osób co mam zrobić aby mieć większą klate i szersze ramiona , tylko proszę bez durnych docinek i wypowiedzi nie na temat jak wspomniałem jestem kompletnie zielony !!! zainteresowały mnie sterydy hmmm.... może mniejsza dawka .... sam nie wiem , proszę o konkrety,

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 5049 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 107356
Porządnie jeść.

koorwa jaka nazwa tematu

Zmieniony przez - hunter007 w dniu 2010-04-23 21:07:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19
Jem dużo , ale od jedzenia bez kontroli przybędzie mi tłuszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 5049 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 107356
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 225 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2688