SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hellp me

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dziś znalazłem tą Waszą stronę, studiuję tu wszystko z zapartym tchem i mam kilka pytań. Tydzień temu mój najlepszy kumpel doczłapał się na stancje bez 2 zębów i do dziś wygląda jak Frankenstein. Nie chciał oddać telefonu i dostał chłopak nieźle od 2 kolesi, których nie pamięta. Po tym widoku coś we mnie pękło ostatnio łoiłem się w podstawówce, w LO nikt się nie lał, po 1 roku na studiach też mnie nic złego nie spotkało. Jestem raczej spokojnym gościem, konflikty staram się załatwiać pokojowo, przed maturą rok ostro ćwiczyłem na siłce później zaprzestałem i to było dużym błędem. Odkurzyłem siłkę i od tygodnia ambitnie się na niej katuję. Układam dietę i zastanawiam się nad techniką walki. Waże zaledwie 62 kilo przy wzroscie 182 cm, biceps 32cm :( Studiuję w Poznaniu i jak chodzę to mijam masę plakatów reklamujących różne style. Rodzice są całkowicie przeciwni przemocy więc mi żadnego treningu nie zasponsorują mam pytanie co polecacie na początek tak aby mnie nie zabili na pierwszym treningu. I abym zdołał sam na to zarobić, wiem że treningi nie są tanie. Interesuje mnie walka z użyciem noża wiem, że dopuszczenie do takiej walki to głupota ale mam sentyment do folderów. Albo co innego polecacie bo możliwe, że takim nożem to jeszcze sam się potne;) Sorry za przydługawą historię !!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący