SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hantle + praca

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 54
Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich :)
Mam 21 lat, 176 cm wzrostu i ważę +/- 57kg.
Praca na 3 zmiany nie pozwala mi na pełne i porządne odżywianie. W pracy przez ręce przechodzi mi do 16 ton dziennie i robię +/- 10 km. Może i to jest już jakiś trening siłowy ?
Zakupiłem gainera i hantle do 10kg. Czy coś z tym zdziałam ? Chciałbym podnieść swoją wagę a nie wiem jak tego dokonać, oczywiście najważniejsza tutaj jest dieta, ale jestem zielony w tym temacie i proszę o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8432 Napisanych postów 9158 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 236082
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4476 Napisanych postów 56461 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711601
Generalnie możesz coś podziałać, ale prędzej jako połączenie kalisteniki i treningu z hantlami. Bo 10kg hantle za bardzo nie podziałasz bo masz po prostu za mało obciążenia, które szybko będzie niewystarczające.

Jakieś podstawy diety musisz znać. Zajrzyj do działu odżywianie i poczytaj o diecie bo sam gainer jako jej uzupełnienie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11717 Napisanych postów 120316 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1397384
Jak masz taki wysiłek, to wątpię by te hantle na tyle aż pomogły, co to jest 10 kg jak ty taką objętosć masz w ciagu dnia, jakiś wysiłek to jest ale nie trening.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3439 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Podpisuję sie pod tym co Anubis napisal. 10 kg hantle to dla poczatkujacej kobiety za mało. A worek cukru (gainera) tez nue spowoduje cudów.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 54
Kupiłem, żeby mieć coś na "już". Chodzenie na siłownię odpada z braku czasu. Dieta jakaś musi wejść na pewno.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4476 Napisanych postów 56461 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711601
Welder97
Kupiłem, żeby mieć coś na "już". Chodzenie na siłownię odpada z braku czasu. Dieta jakaś musi wejść na pewno.


To podstawa nie tylko w odniesieniu do treningu ale codziennego samopoczucia czy formy. Ogarnięcie diety to ważna sprawa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 54
Gainer z tego co wyczytałem zastępuje posiłek i jest uzupelniaczem, wspomaga przyrost masy tak? Mam hantel 10kg na jaki okres czasu starczy takie obciążenie? Później mogę dokupić oczywiście większe wiec bez problemu. Mogę prosić o jakieś porady jak zacząć i z czym? Dietę z tego co wyczytałem to muszę wsuwac dziennie 3400-3500 kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 54
Znalazłem coś takiego. FBW:
Wyciskanie sztangielki 1-rącz - FLOOR PRESS
przysiady z hantlami na barkach 4-5s
podciaganie na drazku 4-5s
pompki z kg w plecaku 4-5s
unoszenie hantli przodem, bokiem, w opadzie 3-4s
rdl z hantlami 4-5s
uginanie na bic 2-3s
prostowanie w tył 2-3s
wspiecia na łydki 3-4s
uginanie przedramion z hantlem 2-3s
spiecia brzucha, unoszenie nog do pionu lezac
plank, side plank

Zakres powtórzeń 8-12, po 3 serie.
Czy można coś z tego sensownego ułożyć ? Jeśli to ma sens mogę dokupić drążek do domu i oczywiście większe obciążenie.
Do diety białko na śniadanie a po wysiłku wieczorem gainer ? z przerwami czy mogę to pić codziennie ?


Zmieniony przez - Welder97 w dniu 2018-07-21 01:29:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8235 Napisanych postów 150067 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187798
Welder97
Gainer z tego co wyczytałem zastępuje posiłek i jest uzupelniaczem, wspomaga przyrost masy tak? Mam hantel 10kg na jaki okres czasu starczy takie obciążenie? Później mogę dokupić oczywiście większe wiec bez problemu. Mogę prosić o jakieś porady jak zacząć i z czym? Dietę z tego co wyczytałem to muszę wsuwac dziennie 3400-3500 kcal.



to, ze gainer wspomaga budowanie masy jest troche zbyt ogolnikowo napisane, mozna by bylo na ten temat napisac ksiazke%)
zgadza sie pomaga w dostarczeniu, kalorii, bialek, wegli, jednak tylko uzupelnia nasza diete nic wiecej, jak nie bedzie nadwyzki kalorycznej, a bilans bedzie ujemny to nawet wliczony gainer moze byc elementem redukcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8235 Napisanych postów 150067 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187798
Welder97
Znalazłem coś takiego. FBW:
Wyciskanie sztangielki 1-rącz - FLOOR PRESS
przysiady z hantlami na barkach 4-5s
podciaganie na drazku 4-5s
pompki z kg w plecaku 4-5s
unoszenie hantli przodem, bokiem, w opadzie 3-4s
rdl z hantlami 4-5s
uginanie na bic 2-3s
prostowanie w tył 2-3s
wspiecia na łydki 3-4s
uginanie przedramion z hantlem 2-3s
spiecia brzucha, unoszenie nog do pionu lezac
plank, side plank

Zakres powtórzeń 8-12, po 3 serie.
Czy można coś z tego sensownego ułożyć ? Jeśli to ma sens mogę dokupić drążek do domu i oczywiście większe obciążenie.
Do diety białko na śniadanie a po wysiłku wieczorem gainer ? z przerwami czy mogę to pić codziennie ?



Zmieniony przez - Welder97 w dniu 2018-07-21 01:29:23



plan na rozruch spoko moze taki byc


Co do wykorzystania odzywke moze tak byc, jednak musza one byc wliczone w bilans dzienny
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na masę

NutLove