SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hantle + praca

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1417

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 54
Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich :)
Mam 21 lat, 176 cm wzrostu i ważę +/- 57kg.
Praca na 3 zmiany nie pozwala mi na pełne i porządne odżywianie. W pracy przez ręce przechodzi mi do 16 ton dziennie i robię +/- 10 km. Może i to jest już jakiś trening siłowy ?
Zakupiłem gainera i hantle do 10kg. Czy coś z tym zdziałam ? Chciałbym podnieść swoją wagę a nie wiem jak tego dokonać, oczywiście najważniejsza tutaj jest dieta, ale jestem zielony w tym temacie i proszę o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33028 Napisanych postów 23130 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 277970
Plan niby do ogarnięcia ale cześciowo bo przysiad z obciążeniem 20 kg to troche mało ( poszedłbym w kierunku wykroków lub bułgarski , pompki z obciążeniem w plecaku słabo się sprawdzają bo ciężary w plecak często uciekają na boki powodując rozkojarzenie , dyskomfort itp.( zastąpiłbym Pompkami na poręczach ( krzesła lub blaty w kuchni jeśli jest taka możliwość ).

Na początek wystarczy ale prędzej czy później trzeba będzie dokładac sprzetów


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2018-07-21 07:43:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33028 Napisanych postów 23130 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 277970