...
Napisał(a)
Trenuję koszykówkę od 6 lat w klubie.Gram bardzo dobrze i wszystko jest OK.Tylko tyle, że było by super gdybym wyżej skakał.Ale ja zaczełem od 4 miechów chodzić na siłownię i przytyłem 10 kilo.Na szybkości nie straciłem ale jestem silniejszy tylko kit z wyskokiem.Teraz mam 185-6 cm wzrostu i waże 80 kg.Podpowiedz mi co mogę zrobić aby zacząć wyżej skakać.Mam gdzieś 75-80cm wyskoku z rozbiegu????????!!!!!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
to niejest moje zdjęcie ( a szkoda ) ale gościu lata niesamowicie fotograf dodał pare cm , ale i tak kolo jest nieprzecietny
Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"
[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
cierpliwości , jutro odpowiem. siedze na modemie
...
Napisał(a)
Pozdrawiam. Tomek
Moderator działów: Aktualności, Sporty ogólnorozwojowe, Nasze hobby & Strongman i trójbój siłowy
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry twój najsłabszy punkt"
Pozdrawiam - Tomek
...
Napisał(a)
Jak chcesz mozesz zerknac na to
https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=28320
Sa tam trenigi opisane przez latajace Hansa. Osobiscie robie jeden z lekkich i na efekty nie nazekam. Jest ok.
PZDRAWIAM. MrBUBU
"NiE mA oBiJaNiA cZaS sIę WzIąŚć Do PaKoWaNiA !
https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=28320
Sa tam trenigi opisane przez latajace Hansa. Osobiscie robie jeden z lekkich i na efekty nie nazekam. Jest ok.
PZDRAWIAM. MrBUBU
PZDRAWIAM. MrBUBU
...
Napisał(a)
witam
piszesz że przez 4miechy siłki masa poszła +10kg , zatłuściłeś się bardzo? ćwiczyłeś na siłce nogi ?
Twoje obecne wymiary to 186/80 , radze Ci narazie niezwiększac masy ( przynajmniej nie tak drastycznie ) , ale 2-3kg w ciągu roku byłoby odpowiednim wyjściem.