SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HST do poprawki//////////

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 8203

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 668 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18459
Kris postanowiłem zrobic pol na pol bo nie wiem na co sie zdecydowac. Bede robil od 10-tek jedna serie uginania a jedna modlitewnik tylko ze na modlitewnik mala roznica w ciezarach pewnie bedzie. Myslisz ze tak moze byc?
I musze jeszcze gdzies teraz w jakis nitreningowy dzien maxy dla 10 i 5 zmierzyc na modl. czy moze lepiej odjac z 1kg od zwyklego uginania i bedzie git?

Zmieniony przez - hrynio92 w dniu 2009-01-09 18:10:28

'Kropla drąży skałę nie siłą, lecz częstością padania'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 4351 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57864
po co kombinowac, zrob tylko uginanie i mozesz robic 2 serie w 10tkach. Za duzo nie kombinuj. Nikt Ci nie powie czy jak takie dasz cwiczenie czy takie to na 100% bedie lepiej. Jedynym sposobem jest prowadzenie notatnikja i zrobienie 1 HST z takimi ciwczeniami i 2 z takimi.

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 668 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18459
Kris, chcialbym zaczac cwiczyc ABS II w czasie HST (w dni nietreningowe), myslisz ze to dobry pomysl w niczym nie zaszkodzi?

'Kropla drąży skałę nie siłą, lecz częstością padania'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 4351 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57864
<ok> jest to dosc krotki trening to mozesz dac po HST zeby w nietreningowe rosnac, odpoczywac i sie regenerowac.

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 781
Witam, jak robic progresje w podciaganiu na drazku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 4351 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57864
doczepiasz ciezaru do pasa co trening albo wkladasz w plecak

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 781
jesli nie podciagne sie 15 czy tam 10 razy
to jak ma to wygladac?
wyskok i powolne opuszczanie?
bo priorytetem sa u mnie plecy i bic i wieksza ilosc podciagniec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 4351 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57864
wtdy zaczynasz np w 15 tkach od 5 podciagniec i co tydizen dodajesz 1 powt az w 5 tkach dojdizesz np do 10ciu

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 781
1.przysiad
2.podciaganie
3.wioslo
4.lawka prosta
5.military
6.modlitewnik
7.franc
i jak z seriami, wiecej na priorytety i duze partie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 4351 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57864
15stki 1seria lub 2 na priorytety reszta 2
10tki wszedzie 2
5tki 3 na priorytety reszta 2 , lub wszedzie 2

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Jak zgubić tyłek?

Water