SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HMB + L-carnityna

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 848

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

jest

Wiek

29

Waga / wzrost

70

Staż treningowy

175

Cel cyklu

1 rok

Stosowane już wcześniej suplementy

85

Stosowane wcześniej spalacze

98

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

52

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

silownia (2x3 w tyg), bieganie 2x3razy w tyg

Przewidziane finanse na cykl

brak

Uwagi i sugestie

bardzo dobry
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42
Cześć!

Kupiłem HMB 1250 i L-carnitynę 1500 MegaCaps z Olimpu. Chce się trochę wyrzeźbić i zgubić tłuszcz głównie na brzuchu.

Mam problem, bo nie wiem teraz jak zgrać branie tego. Napiszę dlaczego...

Jakbym brał wg zaleceń producenta to wygląda to tak:

Dzień treningowy:
rano 1xHMB
przed treningiem 1xL-Carn.
po treningu 1xHMB i 1xL-Carn.
przed snem 1xHMB

Dzień nietreningowy:
rano 1xHMB
po śniadaniu (około 10) 1xL-Carn.
między posiłkami (koło 16) 1xHMB i 1xL-Carn.
przed snem 1xHMB

Ćwiczę 3 razy w tygodniu, 2 dni biegam, 2 dni wolne.
1. Czy tak jak to biorę jest OK?
2. Czy dzień w którym tylko biegam powinienem ptraktować jako treningowy czy nietreningowy?
3. Ćwiczę 18-19:30, a biegam dopiero 21-22. Inaczej nie mogę. Czy jeżeli to i to traktuję jako trening, to różne pory nie mają znaczenia na sposób i pory dawkowania?

Z góry dzięki za wszystkie Wasze podpowiedzi!
Thanks!!!

No pain, no gain;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6381 Napisanych postów 75326 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631589
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10968 Napisanych postów 118845 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389948
HMB do śniadania 3g do przedtreningowego 3g do kolacji 3g, lcarnityne bym ładował ok 3g przed treningiem, ktoś ci polecił kiepskie suple, następnym razem pierw się zapytaj a potem kup.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42
Szkoda, że tak zrobiłem... nie pisałem wcześniej, bo wolałem poczytać to co już piszą... potem mówicie, że się nie czyta, tylko zakłada od razu nowe wątki, hehe

Dlaczego uważacie, że są słabe? Mają sporą datę ważności, więc może jeszcze da się coś uratować... część wziąć teraz z czymś innym, inne jakoś inaczej...

Nie powiedzieliście, co dla mnie ważne, czy ten dzień, w którym biegam (ok. 45min) mam liczyć jako dzień treningowy?

No pain, no gain;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 740 Napisanych postów 34662 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 254618
no przed bieganiem też wrzuć ze 3g l-ki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
zanim cokolwiek kupisz, to przeczytaj, czego sie wystrzegać: http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=1364 

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150822
HMB może być przydatne jak rozpoczynasz dopiero treningi lub wyraźnie zmieniasz rodzaj bodzców treningowych. NIe jest to suplemenet rewuolcy, ma dośc okrojone spektrum działania, ale masz - jedz. NAwet nie koniecznie w tak wysokich dawkach jak napisał Anubis. ok 3 - 6g na dobę starczy.

Karnitynębierz natomiast z posiłkiem przedtreningowym, albo nawet z 30 - 40 minut wcześniej. POziom karnityny we krwi podnosi się bardzo wolno i często osiga szczyt po 2 godzinach od przyjęcia. POza tym żeby zwiekszyć poziom karnityny w mięsniach - potrzebna jest insulina, a ta pojawi się po zjedzonym posiłku.

Na przyszłośc - j/w - najpierw pytaj, a potem kupuj.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl do oceny

Następny temat

CM3

WPC zestaw