SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

HIT przy diecie niskowęglowej

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4337

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36365
Witam.
Zwracam się głównie do Binia, ale rzeczowe uwagi wszystkich będą mile widziane.
Od jakieś czasu eksperymentuje z niskowęglowodanową dietą i HIT-em i mam parę pytań.
Cel-redukcia tkanki tłuszczowej i zachowanie mięśni i siły.
Dieta:ok.200g białka,150-200g tłuszczu,ok.50g węglowodanów,5-6 posiłków.
Trening raz w tygodniu:
-martwy ciąg (15/10)8-10
-wyciskanie prosta (15/10)8-10 lub 3+++
-podciąganie sztangi opad (15/10) 8-10
-wyciskanie stojąc (15/10) 8-10lub 3+++
-szrugsy (15)/10
-biceps+triceps-izolowane(15)/10
W nawiasach serie rozgrzewkowe,3+++ to serie przerywane
W związku z tym mam pytanie czy raz w tygodniu wystarczy, czy lepiej rozbić to na dwa treningi i dodać ćwiczenia izolowane?
Treningi aerobowe 1-3 razy w tygodniu(rowerek lub worek).
Odnośnie diety ciekaw jestem twojego zdania na temet weekendowych odstępstw(słodycze,alkohol),czy nie zaburzy to mocno procesu rzeźbienia się(a może wręcz przeciwnie).
Pozdrawiam.

mosui

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

mosui

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Od jakieś czasu eksperymentuje z niskowęglowodanową dietą i HIT-em i mam parę pytań.
Cel-redukcia tkanki tłuszczowej i zachowanie mięśni i siły.
Dieta:ok.200g białka,150-200g tłuszczu,ok.50g węglowodanów,5-6 posiłków.
Trening raz w tygodniu:
-martwy ciąg (15/10)8-10
-wyciskanie prosta (15/10)8-10 lub 3+++
-podciąganie sztangi opad (15/10) 8-10
-wyciskanie stojąc (15/10) 8-10lub 3+++
-szrugsy (15)/10
-biceps+triceps-izolowane(15)/10
W nawiasach serie rozgrzewkowe,3+++ to serie przerywane
W związku z tym mam pytanie czy raz w tygodniu wystarczy, czy lepiej rozbić to na dwa treningi i dodać ćwiczenia izolowane?
Treningi aerobowe 1-3 razy w tygodniu(rowerek lub worek).
Odnośnie diety ciekaw jestem twojego zdania na temet weekendowych odstępstw(słodycze,alkohol),czy nie zaburzy to mocno procesu rzeźbienia się(a może wręcz przeciwnie).

1. PODOBA MI SIE OPIS PROBLEMU (PODANO POTRZEBNE SZCZEGOLY)-WZOR
2. DO RZECZY:
A. TRENING JEDEN RAZ W TYDONIU MOZE WYSTARCZYC, ALE JESLI NIE JESETES SUER ZMECZONY PO TRENINGU TO DODALBYM JESZCZE CWICZENIE NA NOGI, PLUS DODATKOWE CWICZENIA (INNE NIZ UZYWANE) (PO JEDNYM) DLA PLECOW I KLATKI, LUB ROZBILBYM TO NA NA DRUGI TRENING, GDZIE PIERWSZY WYGLADALBY JAK PISZESZ, DRUGI W MIEJSCE MC MIALBY NP. PRZYSIAD, W MIEJSCE WYCISKANIA LEZAC POMPKI NA PORECZACH, W MIEJSCE PODCIAGANIA SZTANGI PODCIAGANIE SIE, W MIEJSCE WYCISKANKIA SIEDZAC, UNOSZENIA BOCZNE LUB W OPADZIE.
JESLI JEDNAK TWOJ TRENING JEST BARDZO INTENSYWNY (DLA CIEBIE - TO TY TO OCENIASZ) TO ZAPOMNIJ O POWYZSZYM I ROB JAK DO TEJ PORY.
B. OD CZASU DO CZASU WARTO (DLA PRZYJEMNOSCI I OSZUKANIA ORGANIZMU) POFOLGOWAC SOBIE, BYLE, ZEBY NIE ZA DLUGO(MAKS 2 DNI) I NIE ZA DUZO. JESLI WEZMIESZ TO POD UWAGE TO POMOZE NIE ZASZKODZI (NIE NAMAWIAM TUTAJ DO ALKOHOLIOZMU OCZYWISCIE )

Fakty, nie mity

Zmieniony przez - Biniu w dniu 2002-03-11 10:15:45

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36365
Dzięki za odpowiedź.
Odnośnie treningu właśnie tak chciałem robić-jeden trening cięższy(podstawowe ćwiczenia,większe ciężary), a drugi lżejszy i z innymi ćwiczeniami.Zastanawiam się tylko czy skoro jadę na deficycie kalorycznym nie odbije się to ujemnie na masie i sile,bo z tego co wyczytałem w archiwum to polecałeś razem z BST trening całego ciała max 2 razy w tygodniu przy robieniu masy i siły, więc logicznie rozumując przy rzeźbie powinno być chyba mniej treningu.
Jeżeli chodzi o intensywność to po tym treningu jestem naprawdę skatowany(zwłaszcza jeżeli robię serie przerywane).Co do nóg to nie trenuje ich wogóle gdyż i tak są za bardzo rozbudowane-taka genetyka.

mosui

mosui

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Zastanawiam się tylko czy skoro jadę na deficycie kalorycznym nie odbije się to ujemnie na masie i sile,bo z tego co wyczytałem w archiwum to polecałeś razem z BST trening całego ciała max 2 razy w tygodniu przy robieniu masy i siły, więc logicznie rozumując przy rzeźbie powinno być chyba mniej treningu.

MOZE SIE ODBIC I WTEDY SZYBCIUTKO TRZEBA ZMNIEJSZYC ILOSC TRENINGU.
ALE ZWROC UWAGE, IZ NIE JESTES W STANIE TRACIC TKANKI TLUSCZOWEJ BEZ UTRATY MIESNIOWEJ WIEC JAKIS JEJ PROCENT (OBY JAK NAJMNIEJSZY) UTRACISZ. I WLASNIE W TYM MIEJSCU WCHODZI TRENING
ZACZNIJ OD DWOCH DNI, PAMIETAJ, IZ BARDZO CIEZKO JEST ZDOBYWAC NOWE CIEZARY RACZEJ OSCYLUJ W OKOLICACH SWOICH MAKSYMALNYCH DLA DANEGO PRZEDZIALU POWTORZEN.
BTW
CORAZ BARDZIEJ SKLANIAM SIE DO SYSTEMU HST (LINK NA STRONIE GLOWNIEJ KULTURYSTYKI)

Jeżeli chodzi o intensywność to po tym treningu jestem naprawdę skatowany(zwłaszcza jeżeli robię serie przerywane).

WIEC JAK PISALEM MOZE DASZ SOBIE SPOKOJ Z 2 TRENINGIEM
SORRY, ZA MIESZANIE ALE TRUDNO NIE ZNAJAC CZLOWIEKA PODAC MU OPTYMALNA ILOSC TRENINGU NA ODLEGLOSC (A O TO WLASNIE PYTASZ)
ZASADA JEST TAKA, IM WIEKSZA INTENSYWNOSC TRENINGU TYM TENING MUSI TRWAC KROCEJ I POWTARZANY BYC RZADZIEJ.
POCZYTAJ DODATKOWO O HST

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36365
Nie chodziłomi o podanie gotowej rozpiski na tacy,raczej o podzielenie się własnymi doświadczeniami.Zacznę od dwóch treningów i zobaczę jak będzie,najwyżej później to zmienię.W końcu nie jestem wyczynowcem, nawet jak stracę kilka kilo mięśni to nic wielkiego się nie stanie(moja dziewczyna się nawet ucieszy).
O HST już czytałem, ale napisane jest,że chodzi raczej o przyrost masy,więc trzeba z tym jeszcze trochę poczekać.
A teraz z zupełnie innej beczki-pytanka o CKD i węgle.
1.Czy do ogólnej liczby węglowodanów wlicza się błonnik i ile go potrzeba przy tego typu diecie?
2.Czy takie samo znaczenie ma ilość spożywanego białka i tłuszczu-to znaczy czy można jeść więcej(niż zapotrzebowanie kaloryczne) i nadal spalać tłuszcz?
3.Czy duże znaczenie ma rodzaj węgli w dniach ładowania(proste/złożone)i proporcje.
4.Czy ckd jest dużo skuteczniejsza od "zwykłej" diety niskowęglowodanowej?



mosui

mosui

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Zacznę od dwóch treningów i zobaczę jak będzie,najwyżej później to zmienię.W końcu nie jestem wyczynowcem, nawet jak stracę kilka kilo mięśni to nic wielkiego się nie stanie(moja dziewczyna się nawet ucieszy).

NO MAM NAZIEJE, IZ KILKA KILO TO NIE STARCISZ (CHYBA, ZE JESTES BARDZO OTLUSZCZONY I PROCES UTRATY TKANKI TLUSZCZOWEJ BEDZIE BARDZO DLUGI)

O HST już czytałem, ale napisane jest,że chodzi raczej o przyrost masy,więc trzeba z tym jeszcze trochę poczekać.

A WLASNIE, ZE NIE JEST TO SYSTEM KTORY JEST PRZEZNACZONY W KAZDYM MOMENCIE PRZY BUDOWIE MIESNI.
JESLI TRACISZ TKANKE TLUSZCZOWA, TO WG ZAPEWNIEN AUTORA JEST TO NAJLEPSZA DROGA DO JAK NAJMNIEJSZEJ UTRATY MIESNI.
A SADZAC BO MOIM WOLNO ZMNIENIAJACYM SIE WYGLADZIE (NA PLUS MUSZE DODAC) ZACZYNAM GO POWOLI POLECAC.
PO WIECEJ POLECAM
http://www.thinkmuscle.com/forums/
http://www.geocities.com/alanmcclure3/HST_FAQ.html
I PODOBNO OD JUTRA
http://www.hypertrophy-specific.com/

A teraz z zupełnie innej beczki-pytanka o CKD i węgle.
1.Czy do ogólnej liczby węglowodanów wlicza się błonnik i ile go potrzeba przy tego typu diecie?

BLONNIKI JAKO NIE DOSTARCZAJACY KALORII JEST Z REGULY POMIJALNY W DIECIE NISKOWW. RACZEJ ZAMAST PYTAC ILE GO POTRZEBA ZADAJ PYTANIE GDIZE GO ZNAJDE I PO CO MI TO W DIECIE.
ZNAJDZISZ GO GLOWNIE W WARZYWACH, ORAZ OWOCACH A O ICH ROLI W ZYWIENIU NIE MUSZE PISAC

2.Czy takie samo znaczenie ma ilość spożywanego białka i tłuszczu-to znaczy czy można jeść więcej(niż zapotrzebowanie kaloryczne) i nadal spalać tłuszcz?

JEDZAC POWYZEJ POZIOMU KALORYCZNEGO WPROWADZASZ ORGANIZM W STAN ANABOLICZNY, CZYLI ZACZYNA TWORZYC TKANAKI I MIENISOWA I TLUSZCZOWA, BEDAC JEDAK NA DIECIE NISKOWW BUDUJESZ WIECEJ MIESNI I MNIEJ TLUSZCZU NIZ POROWNUJAC TEN SAM POZIOM KALORYCZNY DLA DIETY WYSKOKOWW

3.Czy duże znaczenie ma rodzaj węgli w dniach ładowania(proste/złożone)i proporcje.

NA POCZATKU LADOWANIA LEPIEJ UZYC PROSTYCH POTEM ZLOZONYCH W OGOLNEJ PRORCJI (DLA CALEGO LADOWANIA) OKOLO 30%-70%

4.Czy ckd jest dużo skuteczniejsza od "zwykłej" diety niskowęglowodanowej?

JESLI CHODZI O UTRATE TKANKI TLUSZCZOWEJ I ZACHOWANIE MASY MEISNIOWEJ TO MOIM ZDANIEM ZDECYDOWANIE TAK
JESLI CHODZI O BUDOWE MASY MIESNIOWEJ TO RACZEJ NIE, ALE PRZY ZALOZENIU, ZE NA DIECIE WYSOKOWW DUZO LATWIEJ ZDBUDOWAC TAKZE TKANKE TLUSZCZOWA TO BILANS I TAK BEDIZE PRZEMAWIAL ZA MADRA DIETA NISKOWW
POMIJAM TUTAJ KORZYSCI ZDROWOTNE WYNIKAJACE Z MADREJ DIETY NISKOWW

BTW
PROSZE NOWE PYTANIA, NIEDOTYCZACE GLOWNEGO WATKU, ADRESOWAC JAKO NOWY TEMAT NA FORUM

Fakty, nie mity

Zmieniony przez - Biniu w dniu 2002-03-11 13:30:13

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36365
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy- w 2 i 4 pytaniu
chodziło mi o porównanie diety,którą podałem w pierwszym poście do CKD.
O.K. już kończę i wielkie dzięki.


mosui

mosui

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
CO DO PYTANIA NR 4 MOJA WINA
4. Czy ckd jest dużo skuteczniejsza od "zwykłej" diety niskowęglowodanowej?

JESLI CHODZI O BUDOWE MASY MIESNIOWEJ TAK, CKD JEST LEPSZA, JESLI O UTRATE TLUSZCZU, EFEKTY SA PODOBNE

PODAJ ROZSZERZENIE PYTANIA NR 2

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36365
Chodziło mi o to czy CKD jest w pewnym sensie "czarodziejska"-to znaczy czy można jeść białka i tłuszczu na poziomie zapotrzebowania kalorycznego a nawet je przekroczyć i mimo to tracić tkankę tłuszczową, czy tak samo trzeba jechać na deficycie kalorycznym.

mosui

mosui

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Chodziło mi o to czy CKD jest w pewnym sensie "czarodziejska"-to znaczy czy można jeść białka i tłuszczu na poziomie zapotrzebowania kalorycznego a nawet je przekroczyć i mimo to tracić tkankę tłuszczową, czy tak samo trzeba jechać na deficycie kalorycznym.

NIE CZARODZIEJSKA NIE JEST, ALE JESLI BEDZIESZ JADL NA POZIOMIE ZAPOTZREBOWANI TO NAJPRAWDOPODOBNIEJ BEDZIESZ, TRACIL TKANKE TLUSZCZOWE I /LUB ZYSKIWAL TROCHE MIESNIOWEJ.
JESLI OBNIZYSZ KALORIE TO BEDIESZ TRACIL SZYBCIEJ TLUSZCZ.
PLUSEM DIETY NISKOWW JEST BRAK UCZUCIA GLODU (LUB WYSTEPUJE ON BARDZOZADKO, A TO POMAGA W UTRZYMANIU DIETY)
a Z WLASNYCH OBSERWACJI (BRAK POTAIERDZENIA TEGO W ZRODLACH- NIE ZNALAZLEM TEGO), MOGE ZJESC WIECEJ I CIAGLE W WOLNYM TEMPIE TRACIC TLUSZCZ (FAKT NIE LICZYLEM ZAPOTRZEBOWANIA, ANI DZIENNYCH KALORII TO TEZ JEST PLUS)
MOZE JUTRO POSZUKAM CZEGOS W ZRODLACH NA TEMAT PODWYZSZENIA POZIOMU PODSTAWOWYCH ILOSCI KALORII W DIECIE NISKOWW

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30354
'a Z WLASNYCH OBSERWACJI (BRAK POTAIERDZENIA TEGO W ZRODLACH- NIE ZNALAZLEM TEGO), MOGE ZJESC WIECEJ I CIAGLE W WOLNYM TEMPIE TRACIC TLUSZCZ '

Dr. Atkins, twórca pierwszej diety ketogenicznej, nazywa ten efekt, jak dość kiepsko przetłumaczono, przewagą metaboliczną (metabolic advantage).

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomocy znikam

Następny temat

Co przed snem???