SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HIIT + FBW + dieta - jak to wszystko połączyć

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 893

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338
Wiek : 22
Waga : 78
Wzrost : 175
Staż treningowy: 5 lata z przerwami
Obwód pasa: 82cm
Obwód klaty: 110cm
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : BRAK
Stan zdrowia: bardzo dobry
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BRAK
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: LOW-CARB
Cel/problem/opis:


MOJA KRÓTKA BIOGRAFIA:
hej! zaczęły się wakacje, właściwie siedzę na bezrobociu, będę sobie pracował (wyznaczał sam godziny pracy) przy programowaniu, więc właściwie mogę sobie przeznaczyć czas na treningi o każdej porze dnia.

w poprzednie wakacje jechałem na swoim planie treningowym FBW z samymi hantelkami + sztanga do robienia klaty + ćwiczenia na drążku.
jeżeli chodzi o sam plan treningowy, nie mam zastrzeżeń, ponieważ masa ładnie mi rosła, właściwie tak jak chciałem.

w poprzednie wakacje również biegałem - był to bieg na 3-4km anaerobowy 80-90% HMax.
Poniedziałek-środa-piątek - trening FBW
Wtorek-Czwartek-sobota - bieganie

jedyny mankament był taki że miałem obtłuszczony brzuch i boczko i trudno mi go było zrzucić.

MÓJ OBECNY CEL - jest taki żeby utrzymać obecną masę mięśniową, ale zredukować tłuszczyk bieganiem w HIIT. już raz pobiegłem i mi to odpowiada.

MAM PYTANIA: - czy naprzemiandzienne - tj. pn+śr+pt - FBW a wt+czw+sb - HIIT - to dobre rozwiązanie na redukcję i próbę utrzymania masy mięśniowej?

czy może mam ćwiczyć co drugi dzień, a biegać codziennie...

teraz.. czy jest różnica o jakich porach dnia biegam/ćwiczę?

jeżeli będę biegał i ćwiczył jednego dnia - mam to robić bez odstępu czasowego, czy np. rano biegać, wieczorem ćwiczyć?

jak sobie ustalę pory biegania i ćwiczenia, dopiero sobie dopasuję co kiedy jeść:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8904 Napisanych postów 152287 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199202
wiec tak FBW 3 razy w tyg git pomysl, moze to byc poniedzialek, sroda i piatek.
aeroby/hiit daj na poczatek w dni bez treningu silowego

i zobaczysz jak sie to bedzie wszystko ksztaltowalo w praktyce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338
okej dzięki. naczytałem się właśnie o hiit i chyba na 90proc. to kontynuuje.
mam jeszcze jedno pytanie

kupiłem sobie jakiś pulsometr z sigmy dość drogi, które wskazuje mi spalanie kcal.
kiedy leżałem bezczynnie przez godzinę i miałem tętno 65-75 - wskazywał 0kcal.
gdy przebiegłem ok 3-4km w pulsem ok. 75-85 HFMax pokazał mi po 20min biegu spalone 300kcal.
zweryfikowałem to z danymi w nutritiondata.com i faktycznie się zgadzało.
czy te wartości pokazywane przez pulsometr są wiarygodne? da się obliczyć spalone kalorie na podstawie takich wartości jak: puls, waga, wiek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8904 Napisanych postów 152287 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199202
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
Jak Ty widzisz ten trening hiit? Interwały 3 x w tygodniu to może być trochę za dużo. Jak wygląda trening siłowy?

Wyliczanie kcal na pulsometrze nie wniesie niczego.

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-07-07 22:36:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338
chcę zrobić HIIT we wtorek i czwartek.
fbw w 3x w tyg.

może wam się to wyda dziwne, ale jedynie z małymi obciążeniami dostrzegam przyrost masy mięśniowej. kiedy pracowałem na dużych ciężarach, nie miałem tak dobrych rezultatów, jak z poniższym planem. Plan pisany na podstawie atlasu z kulturystyka.pl i dopracowany w praktyce.

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 4 serie 60kg, 60kg, 50kg, 50kg (sztanga) //reszta to waga jednej hantelki
Pompki z nogami opartymi na ławeczce: 20
Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie jednorącz: 2,5kg. 25-30powt.
wyciskanie francuskie sztangielki w leżeniu: 2,5kg 25-30powt.

Wyciskanie sztangielek w górę w siadzie: 5kg 25-30powt
Arnoldki: 5kg 25-30powt
Unoszenie sztangielek bokiem w górę: 2,5kg 25-30powt.

Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia: 2,5kg 25-30powt.
Unoszenie ramion w przód nachwytem - na przemian: 2,5kg 25-30powt.
Unoszenie ramion w przód podchwytem - na przemian: 2,5kg 25-30powt.
Unoszenie ramion w górę podchwytem - na przemian: 2,5kg 25-30powt.
Unoszenie ramion ze sztangielkami w leżeniu: 2,5kg 25-30powt.

Podciąganie na drążku szerokim nachwytem: 10x
Podciąganie na drążku w uchwycie naturalnym: 6x
Podciąganie sztangielski w opadzie: 5kg 25-30powt
Przenoszenie hantelek po łuku w leżeniu na ławce: 1,25kg
Podciąganie hantelek w leżeniu na ławeczce: 1,25kg
Szrugsy: 5kg 25-30powt

Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc - uchwyt młotkowy: 5kg 25-30powt
Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc - podchwytem z supinacją nadgarstków: 5kg 25-30powt
uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie - w podporze o kolano: 5kg 25-30powt

Skłony proste w leżeniu z uniesionymi nogami: 30
Skłony skośne brzucha: 30
Skłony proste w leżeniu: 30
Skłony boczne: 30

Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie: 2,5kg 25-30powt
Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie: 2,5kg 25-30powt


Zmieniony przez - TSPablos w dniu 2012-07-07 23:30:38

Zmieniony przez - TSPablos w dniu 2012-07-07 23:31:35

Zmieniony przez - TSPablos w dniu 2012-07-07 23:33:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
To jest jeden trening?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Powrót do formy po 2 latach.

Wheya