SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HELP...DIETA I TRENING DO OCENY [DT]

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11365

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
Bry J

Nie chcę tutaj prawić zbyt dużych wywodów, przeczytałam już prawie 700 postów na forum i stwierdziłam, że to ten moment żeby założyć swój wątek
A na poważnie do grubo ponad pół roku się do tego zbieram, tylko wiecznie coś...

No ale do rzeczy...

Nigdy nie byłam wrogiem sportu, ale jeśli chodzi o jakąś systematyczność to mogę powiedzieć, że trwa to jakieś 4 lata (z małymi przerwami). Generalnie raz lepiej mi to wychodzi raz gorzej. Myślę, że ze względu na problem z byciem konsekwentnym w tym temacie.
Wydaje mi się, że stoję w miejscu dlatego chciałabym żeby dobre dusze z forum pomogły poprawić to co jest źle ( no chyba, że wszystko )
Nie wiem czy mam dobrze ustawione zapotrzebowanie i rozklad makro..
Z kalkulatora wyliczylam sobie jakies 1550 kalorii, jak wpisałam dane do profilu to mi pokazało ponad 1700 więc już nie wiem czym mam się kierować.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: boska_mlc ( da się jakoś zmieniś nick xd?)
WIEK: 25
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
NIE WIEM CZY SIĘ DOBRZE POMIERZYŁAM

WAGA CIAŁA: 52-53
WZROST: 157
OBWÓD RAMIENIA: 25
OBWÓD ŁYDKI: 34
OBWÓD UDA: w najszerszym miejscu 54/55
OBWÓD BIODER: 86/87
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI 65
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: biust 85/87

****CEL*************************************************
redukcja tłuszczu, i jakoś ta wewnetrzna strone ud wymodelować..

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: nie?
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: jedynie witaminy
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
nic konkretnego
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

Obecnie staram się trzymać czystą michę i w zasadzie od poniedziałku do piątku mi się to udaje bez zarzutu wszystko policzone itd. Gorzej troche to czasem wygląda w weekend..
Raczej chyba utrzymuje wagę.
****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE


Niestety ze względów finansowych ćwiczę w domu, gdzie nie mam żadnego sprzętu L ( no dwa hantelki po 1 kg xd )

Poniżej plan prosiłabym o ocenę.

Ćwiczę sobie systemem A.B.A.B . 3 albo 4 obwody.. sama nie wiem jak lepiej. Mniej obwodów i wieęcej powtorzen. Czy odwrotnie
–3 razy w tygodniu . wtorek-czwartek-sobota.
Do tego 1-2 razy w tyg. Rolki ok. 10-20 km.

ROZGRZEWKA:

1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu unoszenie ramion w przód i w bok po 15-20 razy.
2. Stanie w rozkroku ramiona w górę, skłony tułowia w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy.
3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15-20 razy.
4. Stanie w rozkroku, opad tułowia, ramiona w bok, skręty tułowia 15 razy.
5. Krążenia bioder w staniu w obie strony 15-20 razy.
6. Stanie w szerokim rozkroku, ramiona na biodra, półprzysiady na lewej i prawej nodze 10-15 razy.
7. Pajacyki ok.20 razy.



Trening A

1. klęk podparty-wyrzut nogi w tył x 20 każda noga
2. unoszenie nogi leżąc bokiem po 20
3. brzuch-skośne –po 20 na stronę
4. pompki tyłem z noga w gorze po 15 na stronę
5. pompka przodem x10
6. przysiad szeroko x 16
7. nożyce poziome –45 sekund
8. leżenie na plecach nogi w gorze-odwodzenie-przywodzenie- x20
9. spięcia brzucha x15

Trening B

1. wznosy nóg z lezenia x20
2. wykroki x 15 na kazda noge
3. pompka tylem z noga w górze – po 15 na strone
4. wymach nóg na bok stojąc –po 20
5. spider-man :D
6. unoszenie bioder leząc ,spięcia pośladków x30
7. rower górski x 40
8. unoszenie bioder w podporze bokiem po 15 na stronę
9. deska 45 sek

ZDJĘCIA ZROBIONE , WRZUCĘ WIECZOREM JAK BĘDĘ W DOMU
tymczasem miska. jadłospisy są wrzucone z zeszłego tygodnia po kolei od pon do piątku. także nie sugerować się datami bo mi się trochę namieszały...













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1687 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15343
Wypisz obciążenia jakich używasz w trakcie treningów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
tak jak napisałam w poście..niestety brak sprzętu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 745 Napisanych postów 3413 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37245
Dlaczego takie dziwne rozklady makro? I dlaczego unikasz wegli w ostatnim posilku? Proch Ci niepotrzebny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
Myślałam żeby w nietreningowe węgle obcinać.. hm to jak zmienić?
a co do węgli w ostatnim posiłku to nie powinnam się bać? swoją drogą to ma znaczenie w jakiej częsci dnia one będą jeśli makro będą sie zgadzać?


Zmieniony przez - boska_mlc w dniu 2015-07-07 15:42:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 745 Napisanych postów 3413 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37245
A po co masz wegle obcinac przy takim niskim wysilku? Trenujesz absolutnie bez ociazenia wiec nie ma potrzeby nic tu ciac. Porady typu nie jesc wegli na noc to porady rodem z diet Bebio Chodakowskiej. Wiec nie, rozkladaj wszystko rowno i z dobrych zrodel. Wafle ryzowe to nie jest posilek. Nie masz mozliwosci zakupu absolutnie niczego, gum oporowych, pilki itd?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
myslalam wlasnie zeby kupic pilke i jakies dwa hantle. ale to mysle ze dam rade dopiero na poczatku przyszlego miesiaca. bede miala chwile to w takim razie usiade i przkombinuje jakos te posilki. co w takim razie powinnam jesc jak koncze trening kolo tej 18 ? skoro kolacja wypada dopiero kolo 20:30 -21?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 745 Napisanych postów 3413 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37245
Ja jem kolacje, ktora jest w tygodniu czesto moim posilkiem potreningowym po 21 i jem BWT. Moze nie ladowalabym 70gr wegli na noc, ale spokojnie mozesz jesc. Dla mnie wczoraj przykladowo, wlasny upieczony cyc indyczy, bataty, oliwa i warzywa :) Plus wegli na noc: lepiej sie spi, a lepszy sen to lepsze dzialanie organizmu i mniejszy stres dla niego. A dlaczego jesz dopiero 2 godz po? Sprzet w miare mozliwosci zakup, tez mozna pocisnac z pilka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
trening koncze kolo 18 30 .. w sumie kolo 20 wypada ta kolacja. jakos czasowo mi to wychodzi ta;/ dlatego chcialam jeszcze zaraz po cos wrzucic..
zaraz ide wlasnie trening robic.
ogolnie do miski nie wliczalam wazyw typu: pomidory, ogorki zielone, salata, papryka czerwona, cebula.
wieczorem wrzuce swoje zdjecia.
a ponizej miska z dzis.





Zmieniony przez - boska_mlc w dniu 2015-07-07 17:07:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
szybko jeszcze udalo mi sie zdjecia wrzucic:)








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 757 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10584
nikt się nie odniesie...?
wczoraj był trening A z mojej rozpiski.
Generalnie póki się jeszcze nie zaopatrzyłam w inny sprzęt staram się chociaż butelek z wodą używać a kilogramowe hantelki zakładam na kostki.
I pytanie czy ten plan jest okej ? pod wzgledem ilosci powtorzen, obwodów, kolejności i ilości ćwiczeń.. bo już sama nie wiem..

p.s. czy rozklad makro jaki mam B-105 W-147 T-60 jest ok ?

Dziś dzień bez treningu. Miche wrzucę jak wrócę z pracy.


Zmieniony przez - boska_mlc w dniu 2015-07-08 08:52:04
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ubrania odprowadzające pot od skóry.

Następny temat

Anoreksja a rzeźba ...

Dzem