SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gruuuuuuuuuuuba redukcja ;) Dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 178

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

Mężyczyzna

Cel

Redukcja

Waga

128.9

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

30%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca, 8h w biurze - daje to natomiast spokojnie możliwość jedzenia 4/5 posiłków dziennie. Do tego dziennie wg. opaski robię jakieś 10/15 tys. kroków.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Planuję siłownię na FBW (chociaż jeszcze nie wnikałem w to za bardzo) - 3x w tyg. Czasami dochodzi jakieś 20km na rowerze, ale bardzo nieregularnie.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Próbowałem keto, ale to był bardziej żart niż dieta.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy jak ryba. Taka bardzo gruba ryba.

Stosowana lub planowana suplementacja

Nie planuję, nie stosuję. Chyba że trzeba będzie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37
Cześć i czołem!
Pewnie wielu z Was tutaj zaskoczę, ale bardzo przyjemne jest bycie grubym i ulanym. Pewien problem następuje wtedy, kiedy zaczyna to przeszkadzać samemu Tobie, nawet nie w codziennej egzystencji, po prostu wypadałoby w końcu "coś" ze sobą zrobić. Tym bardziej skoro praca zmieniła się na regularną, mam w końcu wolne popołudnia i mogę w końcu trzymać się jakiegoś konkretnego planu, którego nie wyrzucę po tygodniu bo nagle życie mi się wywaliło o 360 stopni Celsjusza

Okej, wrzucam niżej ankietę i bardzo prymitywny plan odżywiania na jeden dzień, który wyrzeźbiłem w wolnej chwili. Bardzo proszę o jakąś ocenę i poradę co dalej :D

Dieta :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 129
Wzrost : 185
Obwód klatki : 120
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 116
Obwód uda : 70
Obwód łydki : 51
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 30%
Aktywność w ciągu dnia : praca, szkoda że siedząca. Jednak wg. opaski dziennie robię jakieś 15 tys. kroków.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - prawdopodobnie FBW, ale zobaczymy. Ale raczej FBW.
Odżywianie : Umiem się upilnować, mam możliwość spożycia 4/5 posiłków dziennie
Cel : Redukcja
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : Rozwalona lewa kostka, czasami uniemożliwia ćwiczenia
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Nic a nic
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Nie wiem czy pomogą przy aktualnym stanie :)
Stosowane wcześniej diety : próbowałem na keto, ale to był bardziej żart niż dieta.


Edit - Zapomniałem wspomnieć - podobny system żywienia stosuję od jakichś 2 tygodni, jestem autentycznie pozytywnie zaskoczony jak owsianka i shake tryzmają najedzonym spokojnie do 14. Później obiadu raczej nie trzymałem się tak restrykcyjnie, ale unikałem najedzenia. Niestety, na siłownię planuję wybrać się dopiero w przyszłym tygodniu więc nie wiem jak będzie z sytością przy wysiłku fizycznym :)




Zmieniony przez - Danicen w dniu 2019-08-03 16:18:55

Zmieniony przez - Danicen w dniu 2019-08-03 16:22:22
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal,
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

http://www.sfd.pl/temat523670  - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296  - Dieta - ułóż sam/a
http://www.sfd.pl/temat398329  - Komponowanie posiłków i znaczenie odpoczynku (szerzej niż w innych tematach)
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
słabo to wygląda, 2 pierwssze posiłki porażka, mało białka mało tłsuzczy w diecie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62390 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675671
Niestety dieta Twoja wygląda bardzo słabo. Przede wszystkim należy zacząć od nowa i w prawidłowy sposób wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne według dokładnego wzoru podanego powyżej. Głodówka nigdy nie prowadzi do niczego dobrego. Ilość białka, a w szczególności tłuszczów jest na zdecydowanie zbyt niskim poziomie. Może to mieć prędzej czy później negatywy wpływ na gospodarkę hormonalną. Ustal 2 gramy białka na kilogram beztłuszczowej masy ciała, minimum 1 gram tłuszczów i reszta kalorii pochodząca z węglowodanów.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobijanie węgli.

Zestaw 1