SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gruby_benek - Półmaraton drogą do celu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 145
Siemka,

Od jakiegoś roku po cichu przyglądam się sfd.pl. Dziś padła decyzja czas wreszcie wrócić do zrzucania wagi:)

Dlaczego wrócić? Od około roku powolutku zrzucam kg w dół poleciało jakieś 11kg. Chciałbym jednak trochę wszystko usystematyzować. przyspieszyć i przede wszystkim porządnie zmotywować się do pracy. Stąd pomysł na założenie bloga/dziennika. A teraz do rzeczy :

Wzrost - 176
Waga - 85
% fat o wile za dużo

Jak zamierzam zrzucać :

I tu niestety pewnie większość z Was się zawiedzie zamierzam głównie biegać. Chciałbym w marcu pobiec półmaraton i przygotowując się do niego zrzucić zbędne kg. Coś tam już biegam ~20km tygodniowo (4 treningi w tygodniu) więc myślę że cel jest w miarę osiągalny.

Jak będzie wyglądał dziennik :

Co niedziele zamierzam wrzucać plan treningowy na przyszły tydzień. Co tydzień zamierzam również wrzucać update wagowy i krótkie podsumowanie.

Codziennie szybki update czy wszystko idzie zgodnie z planem plus zrzut z dziennika diety.

Raz w miesiącu update zdjęć i większe podsumowanie.

Dieta :

Staram się jeść zdrowo, dokładniejsze info po pierwszym updajcie

Sumplentacja :

Odżywka białkowa z rana przed bieganie

Flexit drink z rana na mały problem z biodrem

Witaminki + minerały

To by było na tyle jeśli chodzi o wstęp.

Mam nadzieję że dam radę. Pozdro








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 145
Etap I : 10 km ciągłym biegiem

Czas trwania : 8 tyg

Waga 85 kg

Tydzień I : Rozgrzewka

Treningi :

Poniedziałek : 1,6 km - tempo szybkie

Wtorek : 4,8 km - spokojne tempo

Środa : Trening ogólnorozwojowy - basen, squash etc

Czwartek : Rest day

Piątek : 1,6 km - tempo szybkie

Sobota : 6,4 km - spokojne tempo

Niedziela 1,6 km - tempo szybkie

Krótkie wprowadzenie :

Jako że jest to pierwszy tydzień zamierzam zacząć spokojnie, chcę przyzwyczaić organizm do zwiększonego wysiłku. Treningi powinny być dość łatwe. Z racji trybu pracy treningi biegowe wykonywał będę rano, po wypiciu odżywki białkowej. Potem śniadanko i do roboty.



Zmieniony przez - gruby_benek w dniu 2014-09-21 17:50:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 145
Dzień I

Trening

5 minut rozgrzewka

10 minut rozciąganie

1,7 km w tempie 6,10 min na km

Dieta

Zrzut załączony


Wnioski :

- Nigdy więcej odzywki przed bieganiem.

- Za dużo węgli za mało białka wymienię owoce na nabiał. Jeśli coś się Wam narzuca proszę o info

Pozdrawiam


Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do konsultacji

Następny temat

Wyciskanie na skośnej

Fruzelina