SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Grubas

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1626

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 194
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem portalu. Mam kilka pytań, jeżeli znajdzie się osoba która zechce mi udzielić odpowiedzi będę bardzo wdzięczny. Może zacznę od początku. Mam 26 lat 186 cm wzrostu i ważę okolo 95 kg. Mam dostęp do atlasu, rowerka i sztangielek 2 x po 5 kg. Moim największym problemem jest brzuch, a raczej mięsień piwny . Niestety piję dużo piwa w sezonie nawet do 15 tygodniowo.... Wiem, wiem odstawić. Chcialby m zrzucić brzuch i troszkę wyrzeźbić klatkę. Zacząlem ćwiczenia ze sztangielkami, 5 x w tygodniu po okolo 30 min do 1 godz, celem poprawienia bicepsa (obecnie bez ćwiczeń 39 cm), jeżdżę na rowerku 5 x w tygodniu po okolo 30 min. i zacząlem ćwiczenia na atlasie. Trenuję biceps, klatkę i ćwiczenia usprawniające mięśnie brzucha. Na atlasie mogę ćwiczyć 2 razy w tyg. Niestety laweczka skośna odpada ze względu na ześbuowaną miednicę (odczuwam silny nacisk na tylną część miednicy i to w moim przypadku niedozwolone). Proszę o poradę jakie ćwiczenia pomogą w uzyskaniu celu ( zrzucenie brzucha, poprawa bicepsa, i uksztalowanie klatki). Serdecznie dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam Karol.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Waga: 95

Wzrost: 186

Cel treningowy: zrzucenie zbednej tkanki tluszczowej

Staż treningowy na słowni: niestety jestem początkujacy

Uprawiane inne sporty: brak możliwości

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): atlas, rowerek, sztangielki 2 x po 5 kg

Dieta: no i tu jest problem

Przeciwskaznania medyczne: ześrubowana miednica po wypadku motocyklowym

Zażywane suplementy: nic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
jak cwiczyc to cale cialo a ni biceps klatke, bo to marnowani czasu, efekty beda nikle albo zerowe.

uzyskaniu celu ( zrzucenie brzucha, poprawa bicepsa, i uksztalowanie klatki).
stracic wage, zadne problem praktycznie, reszta w swopim czasie, licz to w latach.

1.dieta dzial odzywianie bez tego zapomnij o utracie tluszczu
2.aeroby/hiit w dni nie treningowe
3.cwiczyc cale cialo albo w ogole.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 228 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6711
najpierw rób pompki 8-12 seri
biceps 6-8 seri
rowerek 30 min
a na koniec rób brzuszki 8 seri powyrzej 16 powt
takie ustawienie ćwiczeń pozwoli ci zrzucić tłuszcz
poszukaj sobie obpowiednich ćwiczeń na biceps i poczytaj o tym jak poprawnie robić pompki.
trenuj przynajmniej 5 razy w tygodniu

Prowadzeni przeznaczeniem gotowi je zmieniać

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 228 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6711
On nie może ćwiczyć całego ciała musi się oszczędzać

Prowadzeni przeznaczeniem gotowi je zmieniać

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
najpierw rób pompki 8-12 seri
biceps 6-8 seri
rowerek 30 min
a na koniec rób brzuszki 8 seri powyrzej 16 powt
takie ustawienie ćwiczeń pozwoli ci zrzucić tłuszcz

wiekszych glupot nie widzialem ostatnio.

On nie może ćwiczyć całego ciała musi się oszczędzać
wez skoncz pisac te glupoty bo az mi sie nie chce tego czytac.

Co ma zrobic napisalem.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 194
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Pompki spokojnie moge robić, gorzej jest z brzuszkami, moge ćwiczyć na atlasie sklony z górnym drążkiem. Piszecie o seriach, ile powtórzeń ma być w jednej serii? I o co chodzi z tymi SOG'ami??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
zadne pompki,brzucszki etc, dieta+aeroby bez tego zebys nie wiem co robil tluszcz nie poleci.

Napisane masz jasno co i jak. Atlas cw tez wejdz zobacz jakie sa cw,i uloz plan na CALE cialo. Sama klatka + bic = 0

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój trening

Następny temat

Problem z bicepsem ....

nutloveb