SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Gotowa dieta ~ 3600 kcal

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6446

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59
Możecie podać jakąś gotową dietę.Szukałem dużo ,a nie mogę znaleźc.Zależy mi na diecie nisko budżetowej o kasy zbytnio nie mam.
Ćwiczę na siłce rok i bez diety, chciałbym dietę na mase.
gdzies na 3600 kcal
waze 68 kg

Węglowodany 55% 1706.17kcal = 426.54gram
Białko 15%% 465.32kcal = 116.33gram
Tluszcz 30% 930.64kcal = 103.4gram

Zmieniony przez - Szym0n_16 w dniu 2013-11-02 11:31:10

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 48446
dieta powinna być ułożona pod osobnika, a nie gotowiec.
Druga sprawa, że my nie rozpisujemy diety za kogoś a jedynie poprawiamy to co ktoś ułożył.

Poczytaj: http://www.sfd.pl/[ART]Przygotowanie_do_budowy_masy_mięśniowej__inetheend-t970208.html

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59
jakąś tam dietę ułożyłem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 48446
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

A co do kosztów - tanie źródła białka to podroby (np. wątróbka)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59
oceńcie...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 39
Ja osobiście uważam że zamiast Sera Edamskiego, który jest strasznie wg. mnie mdły, można wbić tam twaróg chudy, który ma bardzo dużo białka, ewentualnie Serek Wiejski Delikatny, duże źródło białka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 48446
daj np. 100g z tego twarogu z 6tego do 5tego i będzie ok.

edamski, gouda mogą być jak najbardziej, ale banan nie tam, daj go po treningu

Sery żółte mają więcej białka /100g niż twarogi :)

te orzechy rozdziel sobie na 2-3 porcje w ciągu dnia. 150g na raz to sporo

Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-11-02 12:25:21

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 39
Posiłek nr 3, jest według mnie kompletnie do niczego. 98 g tłuszczy to chyba ponad granice maksymalnej przyswajalności. To jest nie zdrowe, i na pewno dobre masy byś na tym nie zbudował, obetnij po tłuszczach i dodaj białka a będzie dobrze.
Na koniec dnia najlepiej zjeść dobrą porcje białka np. twaróg chudy, i popić jedną łyżka stołową ok. 5 gram Oliwy z Oliwek, a wszystko będzie się pięknie i wolno przyswajało.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 614 Napisanych postów 36399 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 297096
Ma dodać białka? Po co skoro ma już ponad 2.5g/kg? Twierdzisz że na tłuszczach nie da się budować dobrej masy - to zajrzyj do dziennika kolegi wyżej ;) A co do oliwy na koniec dnia - 5g nie spowolni wchłanialności, jest to zbyt mała ilość tłuszczy, albo posiłek białkowo-tłuszczowy na noc jest ok. Posiłek nr. 3 do wymiany, daj tutaj ww złożone + białko, orzechy przenieś do ostatniego posiłku ale zredukuj trochę ich ilość.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 48446
nie tylko twaróg jest dobry na noc, nie żyjmy schematami. Białka 180g max. Tłuszczy sumarycznie tyle może być, ale rozdzielić trzeba te orzechy.

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 614 Napisanych postów 36399 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 297096
Pewnie że nie twaróg, może być wszystko co zawiera białko, kurczak, tłusta rybka itd.
1

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening- rower+bieganie+siłka

Następny temat

Pytania dot. 10 wskazówek żywieniowych