SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Golarka elektryczna/ Maszynka elektryczna

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3069

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 143 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4038
Witam!

Mam zamiar zakupić golarkę elektryczną lub maszynkę go strzyżenia. Nie znam się na tym praktycznie w ogóle. Moje pytanie brzmi: Czy maszynką do strzyżenia można golić całe ciało razem z miejscami intymnymi czy raczej nie ? Jeżeli nie to polećcie jakąś porządną maszynkę ele go golenia całego ciała. Chciałbym zaznaczyć że nie chcę się golić na "łyso" tylko na ok 1-3 mm (co do ciała) a głowa to już inna sprawa. Załączam nazwę maszynki która by mnie najbardziej interesowała. Philips QC5370/15.

Z góry dzięki za odpowiedź.
1

Train over and over again and you will be the best!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2191
jeśli chodzi o depilacje ciała to wybierz depilator/kremy do depilacji znajdziesz w sklepach z
kosmetykami a nawet w niektórych marketach
firm jest wiele czyli do wybory cena/wygląd a jeśli maszynki to warto kupić z regulowaną
głowicą i ustawiasz ile chcesz wybierz sam jaka tobie się podoba, cena/wygląd .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 581 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9554
maszynka do strzyzenia wlosów mozesz golic wszystko, wlosy, pod pachami,jajka, klate jezeli masz wlosy. Mozesz nawet golic zarost jezeli masz duzy. Wiadomo nie ogolisz go dobrze, ale tak na 2 dniowy czyli spoko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie