SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ginekomastia

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1041

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 191 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9868
Witam, mam 17 lat i podejrzewam gino, byłem u lekarza ale jak to każdy lekarz powiedział że on tu nie widzi problemu i że to często występuje i żebym nie zawracał sobie głowy, mam je raczej od dawna, kiedyś miałem nadwagę, ale po redukcji to zostało, i wyczuwalne są duże twarde guzki pod sutkami, zdecydowałem się na badanie hormonów, na własną rękę, ponieważ nie dostałem skierowania bo ośrodek nie ma w pakiecie hormonów.

Za badania muszę zapłacić, im więcej hormonów tym większa suma, dlatego chciałem zapytać jakie hormony będą tu najważniejsze
Prolaktyna? Estrogen? Testosteron? za każde chyba 20 zł więc jako że jestem uczniem to dla mnie dużo pieniędzy.

Z góry dziękuje za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21738 Napisanych postów 71296 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575812
Testosteron, prolaktyna, progesteron, estrogen/estradiol, kortyzol - to możesz wykonać. Poza tym poziom tkanki tłuszczowej, oraz usg.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 191 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9868
musze zrobić je prywatnie, a jestem uczniem i nie mam tyle pieniędzy, które hormony są najważniejsze przy wystąpieniu gino?
...