SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gdzie robię błąd?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1147
Witam ponownie otóż redukuję od 31.12.Początkowo 83kg ,pas 103,ramię 39,udo 59.Pierwsze dwa miesiące jadłem 2500kcal.Efekt to 76.5kg ,ramię 38,pas 92,udo 58.Zrobiłem10 dni przerwy na 2800kcal kompletny brak treningu.
Obecnie spożywamy 2900kcal,treningi 2/3razy na tydzień, a waga spada tylko mam wrażenie, że tracę mięśnie, a nie tłuszcz.
Obecnie 75.8kg pas 91 ,ramię 37.5,udo 58.
Dodam,że pracuję dość ciężko fizycznie (podkuwacz koni) po 10-12h I nie zawsze mam siły na trening.Cel to zredukować I zacząć masę














Zmieniony przez - Greg1991 w dniu 2020-03-21 10:48:35

Zmieniony przez - Greg1991 w dniu 2020-03-21 10:57:05

Zmieniony przez - Greg1991 w dniu 2020-03-21 11:19:29

Zmieniony przez - Greg1991 w dniu 2020-03-21 11:28:30
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 446 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 20338
Może za słabo trenujesz? Ja bym wybrał trening przynajmniej 4 razy w tygodniu.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76928 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643483
Jeżeli pozbywasz się mięśni to zdecydowanie problem będzie po stronie diety .
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal,
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1147
Obenie robię FBW wtorek i sobota plus trening Kickboxingu w niedzielę.Normalnie trenuję w klubie obecnie zamknięte. Trenuję w domu mam ławkę, drążek, gryfy i około 120kg obciążenia.
FBW 4s na większe partie ,3 serie małe. Przerwy około 1.5min.Taki trening zajmuje około 60min z rozgrzewką.
Co do diety to mam problem ,bo dokladnie nie wiem jak policzyć pracę.Przy 2500kcal totalnie nie miałem sił do życia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Nie bardzo rozumiem po czym stwierdziłeś, że stracisz mięśnie,a nie tkankę tłuszczową? Wróciłeś po okresie roztrenowania, jedząc 2900 kalorii i co dalej? Wkleiłeś jakieś pomiary obwodów ciała, ale z tego niewiele wynika. Przede wszystkim istotne jest to, po jakim czasie dokonałeś pomiary obwodów ciała od czasu rozpoczęcia treningów (po okresie roztrenowania). Nie wiemy również jakie były pomiary obwodów tuż po okresie roztrenowania. W takiej sytuacji nie da się stwierdzić, że tracisz mięśnie. Dlatego tak uważasz?
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1147
Tak więc od roztrenowania minął tydzień.Waga spadła o około 0.7kg spożywamy 2900kcal zrobiłem dwa treningi FBW jutro w planie bieganie i lekki trening Kickboxingu.Czuję się kompletnie sflaczały na treningu brak pompy.Pierwsze 4tygodni redukcji na 2500kcal było super miałem wrażenie, że siła idzie na przód. Teraz pomimo, że mam 400kcal więcej czuję się totalnie wypłukany.
Odnośnie zapotrzebowania to jak mam wyliczyć pracę?Pracuję od pon do pt minimum 10-12h dość ciężko.Jesli w kalkulatorze zaznaczam dużą aktywność to wychodzi ,że na utrzymania powinno być około 3300kcal.
Jestem powoli załamany nie chcę latem chodzić z wypchanym brzuchem ,ale też nie chciał bym wyglądać jak totalny gimnazjalista z 33cm w łapie.Mam już 29lat I nie wyglądał bym zbyt poważnie w ciuchach już praktycznie Mnie nie widać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76928 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643483
Tydzień ? Przecież w tak krótkim okresie czasu to Ty nic nie jesteś wstanie zaobserwować . W zasadzie dla większości odchudzających się osób optymalne tempo odchudzania będzie niższe niż 69kcal na kg tkanki tłuszczowej na dobę. Walcząc z nadprogramową tkanką tłuszczową należy uważnie wsłuchiwać się w sygnały wysyłane przez organizm. Jeśli stosowanie odchudzającej diety wiąże się z wyraźnym spadkiem samopoczucia, osłabieniem, napadami wilczego głodu – to są to wyraźne sygnały do tego by zweryfikować podjętą strategię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1147
W takim razie poczekam co będzie się działo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Zdecydowanie nie da się nic stwierdzić po tygodniu i dwóch treningach w tym czasie. Po okresie roztrenowania każdy z nas będzie się czuł sflaczały. Szczególnie w sytuacji, gdy nie trenowałeś w tym okresie. Aby zaobserwować efekty trzeba czasu i cierpliwości. Jest to podstawa, zaraz po dobrze dobranej diecie, treningu siłowym i regeneracji.

Z reguły jednak po dobrze dobranym i wykonanym treningu siłowym (szczególnie po okresie roztrenowania) powinieneś czuć dość fajnie te mięśnie, mając lekkie zakwasy.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Smazenie na oliwie

FuckBaton