SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gdzie balujecie / Gdzie balowaliście?

temat działu:

Informator ŚLĄSKI

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5633

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 27432
Kiedys jeszcze fajna byla PIRAMIDA ale teraz cos sie zwalila:/

Gliwice to jeszcze GWAREK jest spox
tarnowskie gory-onyx

śląskie
prawie wszystkie dyskoteki i kluby nie ktore moga byc juz zamkniete

Albatros - Wodzisław Śląski
Strona www: www.clubalbatros.pl 

Alfa - Mierzęcice
www.alfa.qs.pl 

AlterEgo - Katowice
www.klubgaleria.prv.pl 

Ambasada - Żory
Strona www: ambasadaclub.pl

Antidotum - Sosonowiec
brak www

Apollo - Bielsko-Biała
brak www

Aztek - Rybnik
brak www

Bravo - Gliwice
Strona www: www.bravo.gliwice.pl 

Centurion 2 - Tychy
Strona www: centurion2.w.interia.pl/

Chilli - Mikołów
Strona www: www.chilli.com.pl 

Club O'key - Pszczyna
Strona www: www.clubokey.prv.pl 

Disco Weekend - Pszczyna
Strona www: www.weekend.pless.pl 

Dna - Rybnik
Strona www: www.club-dna.pl/ 

ECHO - Leszczyny /k Rybnika
Strona www: www.clubecho.pl 

Egipteka - Tarnowskie Góry
Strona www: www.egipteka.com.pl 

Fama - Sosnowiec
Strona www: www.klubfama.pl 

Fantasy Park - Ruda Śląska
Strona www: www.fantasypark.pl 

Grand - Jastrzębie Zdrój
Strona www: www.clubgrand.prv.pl 

GrantDisco - Jankowice
Strona www: www.grantdisco.pl 

Grota - Gwoździany
brak www
G
rzesznicy w Niebie - Katowice
Strona www: www.grzesznicywniebie.pl 

Gwarek - Gliwice
Strona www: www.gwarek.gliwice.pl 

Havana - Zawiercie
Strona www: www.havana.com.pl/ 

Imperium - Sosnowiec
Strona www: www.imperiumclub.pl 

Kanty - Jaworzno
Strona www: www.kanty.com.pl 

Klimat - Bielsko-Biała
Strona www: www.klubklimat.pl 

Kwadraty - Katowice
Strona www: www.kwadraty.pl 

Las Vegas - Nieznanice
Strona www: www.klublasvegas.pl 

Magic - Krzyżanowice
Strona www: www.clubmagic.pl 

Magic 2 - Rybnik
Strona www: www.magic2.com.pl 

Manhattan - Krzyżanowice
Strona www: www.clubmanhattan.pl 

Mega Club - Katowice
Strona www: megaclub.pl

Mega Park - Swierklany
brak www

Memfis - Knurów
Strona www: www.memfis.pl 

Merkury - Chorzów
Strona www: www.merkuryklub.pl 

Metro - Wodzisław Śląski
Strona www: www.clubmetro.int.pl 

Minimum - Sosnowiec
Strona www: www.minimum.pl 

Misterium - Katowice
Strona www: www.misterium.net.pl/ 

Mystery pub - Rybnik
Strona www: mystery-pub.com.pl

Nemo - Dąbrowa Górnicza
Strona www: www.nemo-wodnyswiat.pl 

Okay Club - Pogrzebień
Strona www: www.okayclub.pl 

Omega - Brudzowice
Strona www: www.eltic.org/omega/ 

Ozon - Żywiec
Strona www: www.klubozon.pl 

Paradiso - Tychy
Strona www: www.paradisodisco.com.pl/ 

Piramida - Chorzów
Strona www: www.klubpiramida.pl 
www.piramida.dvd.pl nie oficjalna

Planeta - Charsznica
brak www

Porter - Częstochowa
Strona www: www.porter-pub.com 

Poziom 3 - Katowice
Strona www: www.poziom3.pl 

Protector - Opatów
Strona www: www.klubprotector.com.pl 

Rentgen - Gliwice
Strona www: www.rentgenclub.4.pl 

Reportera - Tychy
Strona www: klubreportera.prv.pl

Rura - Częstochowa
Strona www: www.rura.dj.pl 

Sahara - Czerwionka-Leszczyny
brak www

Schron - Piekary Śląskie
Strona www: www.schron.info 

Silver - Bielsko Biała
Strona www: www.silver-club.pl 

SPIŻ - Katowice
Strona www: www.spiz-katowice.pl 

Tequila - Szczekociny
brak www

Tequilla - Tychy
Strona www: www.klub-orbita.prv.pl 

Vip - Zabrze
Strona www: www.vipzabrze.pl 

Viva - Truskolasy
Strona www: www.clubviva.pl/ 

Weekend - Pszczyna
Strona www: www.weekend.pless.pl/ 

Wyższy Wymiar - Katowice
Wyższy Wymiar 2 - Bielsko Biala
Strona www: www.wyzszy-wymiar.com 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 27432
ktos sie wybiera do WW w katosach 22.04.06 na DJ CONNECTION
mam byc za***ista impreza


-Brooklyn Bounce
-Aquagen
-Cascada
-Alex M
-Ziggy-X
-Greatest Dj
-Rico Bass
-Real Booty Babes
-Megaraaka
-Dj Lee
-Bass-T
-Flashrider (rezydent)
-Base Attack (rezydent)


Zmieniony przez - Godzila w dniu 2006-04-19 03:09:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6363
ja bym sie przejechal na prodigy ale hajsu nie ma

a w wekendy to roznie, mam pare ulubionych klubow jak Metro, Zielona, Omega (nie ta z postu powyzej;p - moja jest na poziomie - ceny tez sa na poziomie niestety) ale i tak jestem stalym bywalcem Systemu buhehehehe chociaz juz mi sie znudzilo

AIM HIGHER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 6323 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19141
Godzila - SOG za info i za stronki

Pozdro

http://www.sfd.pl/temat279968  - Wejdź i przyznaj SOG'a

*** Mafia Ślązaqf ***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1055 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6277
Kwadratów nie polecam... małe o ogólnie lipne !!

$$ Mafia Ślązaqf $$

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1055 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6277
Poziom 3 w Katowicach dla mnie wielkie tak, super kliamcik... super miejsce na piwko no i fajne imprezy organizuja !! wiec polecam !!

Mega - jak dla mnie zulerka, stare lipne duzo 18-stek sie tam organizuje -
Wyższy i Misterium - no jeszcze mozna sie wybrać
Piramida w Chorzowie dosyc popularna mi tak srednio podchodzi... w miare duże...
Spiż - si bardzo fajne

to tyle z mojej okolic i gdzie byłem

Zmieniony przez - bartoz w dniu 2006-04-19 17:23:13

$$ Mafia Ślązaqf $$

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3339
Misterium juz nie istnieje :) maja cos nowego tam zrobic :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4654
Inkubator - ogólne lipa, muza slaba co do rodzaju to można powiedzieć owocowy mix:)

WW - przereklamowana słabizna, dobra otoczka nic więcej

Brawo - niezłe miejsce na balety, niezła muzyka, stroboskopy:), minusem jest duża liczna awantur i szemrane towarzystwo:)

Spiż - Fajne miejsce, niezłe laski, dobre piwo i smalcowe pajdy za 1,5zł, troszke męcząca na dłuższą mete muza

Piramida - konkretne miejsce, super muza (chyba najlepsza na śląsku), drogie napoje:/, dużo lasek ale najczęsciej z obstawą:/


Zmieniony przez - lesiu17pl w dniu 2006-04-20 23:18:11

Ich bin alladin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 826
no na mam hopla na punkcie spizu odkad zglodnialem i zjadlem tam kebaba.
szkoda ze laski tam sa po***ane troche, ale po 4 swierzym piwku juz mozna wszystko olewac.
jako jedyny klub ma zawsze gdzies miejsce do siedzenia.
pozdrawiam

Nikt nie może cię poniżyć bez twojej zgody.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42589
w inqbatorze moj brat czasami gra

jak ktoś lubi minimal, no school itp itd to sie nabawi.

CZeść/

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

~~..::SKAFARZENI::..~~ Bielsko & Tomaszów

Następny temat

Ostrowia

Fruzelina