SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gdzie Klub-GORZÓW WLKP???

temat działu:

Baza klubów Sztuk Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 95 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 904
Witam Panowie!!! Proszę pomóżcie mi , jak mam nauczyć się walczyć . Chcę być rozciągnięty , wywijać nogami "nad głowami", a co najważniejsze , chcę chodzić pewnie po ulicy Kiedy sobie pomysle , że mógłbym iść z dziewczyną po ulicy , a byle gówniarze by mi w******lili na jej oczach to mnie ch*j szczela , a z giwerą nie mam zamiaru chodzić. Także Fighterzy czuję się jak du**k , studiuję w Gorzowie Wlkp. a tam mają tylko Aikido, a to odpada bo nie urzywają nóg ,a za nim bym się tego nauczył , to po setnym dostaniu wpie**al , odechciało by mi się wszystkiego . Co Wy mi radzicie , co byście zrobili na moim miejscu. Chciałbym trenowac Krav mage, Combat, Kick boxing czy też judo...Nawiasem mówiąć kręcą mnie jednostki specjalne i w tym kierunku poszukuje jakiegoś klubu...
Kiedy czytam Wasze artykuły ,to żal mi serducho ściska , że chodzicie to na ... Gdybyśmy się teraz wszyscy spotkali to byłbym między Wami szczylem , który nie umie zadać porządnego ciosu , na prawdę chcę to zmienić , ale nie wiem jak ! nauka z ksziążek i kaset odpada. Oczywiście nie chodzi mi tylko o bezpieczeństwo , chcę być fighterem tak jak Wy ,chce czuć te umiejętności , być z nich dumny , chcę żyć...Interesują mnie kluby w Gorzowie i z okolic...PRosze help me

Z dziesięciu wybiera się jednego. Z dziesięciu tysięcy jeden tysiąc."

Sun Tzu, chiński teoretyk wojskowości, VI w. p.n.e.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej