SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gdy przychodzi wbic igle..

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7297

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 385 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15359
Ja tam lubie walić w barki. Ogólnie to rajcuje mnie zabawa z igłą. Zobaczymy jak długo...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
e mi sie bije gorzej w prawy poldup jakos jak z***ie shota to wlasnie tam hehe

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 385 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26610
"tak kreci mnie ladowanie sobie igly w... " czuje ze zyje

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
8ka-9ka minimum... trzeba czuc - czasem nawet na sucho - mniam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
Holder jak to na sucho?

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
Normalnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
To tak jak pijesz piwo bo lubisz jego smak ale nagle sięgasz po reds'a... też piwo, ale...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2725 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9211
lol

spec w dziale doping nowy w dopingu? -> http://www.sfd.pl/temat204851/
------
Kobiety przychodzą i odchodzą - mięśnie zostają

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3983 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25216
nawet z rzekomo bolącego B12.

b 12 boli tak samo jak każdy inny strzał. zależy czy subsytancja jest rozpuszczona w wodzie czy w oleju. jeśli substancja miała by wpływ na ból to kazdy by sie zorientowal ze ma wyhebkę po tym ze strzał nie boli.

takie są moje prywatne spostrzrżenia
thx za uwagę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
"jeśli substancja miała by wpływ na ból to kazdy by sie zorientowal ze ma wyhebkę po tym ze strzał nie boli." w sumie nice.

Ale poza substancją czynną w przyjmowanym środku są różne dodatki. Takie jak np. alkohol benzolowy, którego stężenie może miec wpływ na pieczenie czy bóle i obrzęki jak ktoś jest 'delikatny'. A stężenie może się różnic nie tylko pomiędzy firmami ale także pomiędzy wyprodukowanymi partiami tej samej firmy. Wiec ww. teoria w pewnych okolicznościach bierze w łeb.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cena winsluzz bd

Następny temat

tesc

Fruzelina