SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Gainer po raz kolejny

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 519

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

chude rece, chude nogi, sredni brzuch

Wiek

29

Waga / wzrost

72/181

Staż treningowy

5,5 miesiaca

Cel cyklu

masa

Stosowane już wcześniej suplementy

gainer 2 vitalmax

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

zapotrzebowanie ok 2900 kalorii i tyle mniej wiecej dostarczam z diety bez gainera

Przewidziane finanse na cykl

jestem otwarty na propozycje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10283
witam
prosil bym o polecenie mi dobrego jakosciowo gainera. zastanawialem sie nad mutans mass albo mass xxl treca ale nie wiem czy nie sa po prostu mocno rozreklamowane. myslalem jeszcze nad muscle juice oraz nad jumbo ale w sumie wolal bym bez dodatku kreatyny. obecnie uzywam gainera z vitalmaxa ale niedlugo sie skonczy i czas myslec nad kolejnym. interesuja mnie opakowania od 2kg do 3kg, od 20 do 30% bialka. gainera zamierzam brac 100g dziennie bo tak mi bedzie pasowac do diety. jak juz przy diecie jestem to mam ulozona ale czasami w pracy tylko gainer wchodzi w gre. dodam jeszcze, ze diete mam ulozona od 3 miesiecy i od tego czasu przytylem jakies 4kg a obwod pasa sie nie zwiekszyl co mnie cieszy bo brzuch mam za duzy, na razie jednak to nie problem (za jakis czas zrobi sie redukcje). problem stanowi reszta ciala ktora jest za chuda :)
z gory dzieki za pomoc i sugestie

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45181 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
jak jesteś otwarty na propozycje cena no limit to:

BSN True Mass - dla mnie lider składowo jak i jakościowo
Optimum Serious mass
PVL Mutant Mass
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12950
.

Zmieniony przez - sparks93 w dniu 2013-02-15 20:05:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8130 Napisanych postów 108753 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1321083
mass xxl ok, jak ze sciteca to bierz tego bez kreatyny bo jest jumbo i jumbo profesional.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10283
z tego co widze to w obu jest kreatyna, w jednym po prostu jest jej wiecej. jestem otwarty takze na inne gainery niz podalem jezeli sklad bedzie dobry :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19258
mass activator z sfd również dobry i tańszy
ale mass xxl również dobry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
jak masz kase bierz PVl mutan mass


mass activator trochę ze smaku lipa ale da się wypić jakoś

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10283
widze mutant mass jest polecany to moze i na niego sie zdecyduje. jest miarka w srodku czy trzeba lyzkami?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8130 Napisanych postów 108753 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1321083
Miarka moze i jest ale i tak najlepiej w wagę się zaopatrzyć. to podstawa każdego koksa, a chyba chcesz być koksem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6462 Napisanych postów 142487 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1126958
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10283
anubis84
Miarka moze i jest ale i tak najlepiej w wagę się zaopatrzyć. to podstawa każdego koksa, a chyba chcesz być koksem

i w rekawice, bez nich nie bede mistrzem, co najwyzej wice

a wage mam tylko bateria mi siadla, bedzie trza dupsko do sklepu ruszyc bo lyzka lyzce nierowna. dzieki wszystkim za odpowiedzi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

OstroVit WPC ISO 80-Podróba?

Następny temat

Animal Flex