SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

GINEKOMASTIA cz.2

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 476428

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 191 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2371
Przez cały miesiac chodziłem w bandażach i pasie uciskowym teraz około 5tyg po operacji juz zdjolem to rana jest zgojona nie boli ale sutek jest cały czas duży odstajacy w ksztalcie stożka wydaje mi sie ze jezeli mial sie zmniejszyc to zmniejszył by sie juz przynajmniej czesciowo - myśle ze cały czas mam gino a lekarz wycioł tylko czesc Może jestem przewrazliwiony no ale mam skale porównawcza sprzed i po zabiegu i niestety moje oczekiwania nie są spełnione chciałem miec normalny sutek a nie napompowany i odstajacy - Jedyne co widze po operacji bo zmiana koloru sutka na bardziej brazowy + blizna nawet to sie nie zbliza do zdjec osób które daju tu zdjecia po zabiegu gdzie ich sutki sa juz płaskie raczej .Aż mi sie odechciewa życia jak mysle ze zrobiłem sobie zabieg bez efektu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 872
no dobra, zalozmy ze mam gino, i co mozna z tym zrobic? tylko operacja? czy moze jakies tabletki z hormonami np? oczywiscie regularnie wykonuje tez cwiczenia na klate.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 382
Gittoo, byłeś z tym u kogoś? być może zebrało ci sie troche plynu który trzeba odciągnąć bo raczej szybko samo się nie wchłonie a że nie ma ujścia to odstaje.. gruczoły wyczuwalne?
Mathieu93, duzo poczytac na ten temat; z reguły pozostaje tylko zabieg.. nie chce myslec co mozesz miec na mysli piszac o jakis tabletkach horm.. no chyba ze są ku temu powody ktore stwierdzi lekarz endo. i on zaleci kuracje, co wcale nie gwarantuje pozbycia się ginekomsati.

Zmieniony przez - p4rys w dniu 2010-02-18 16:16:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47749 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Gittoo bez wariacji ja tez jestem juzponad 4 tygodnei po zabiegu lewy wyglada idealnie jest plaski i ciagle jest podkurczony tak jak kiedys :)a prawy minimalnie odstaje lub to przez blizne bo gruczolu nie mam napewno bo jest plaska scianka pod sutem zrosty jeszcze sa blizny powoli znikaja wydaje mi sie ze musisz poczekac az caly plyn sie wchlonie do konca i skora sie obkurczy nie ma szans zeby przez miecha sie cala wchlonela :)basen ruch zrobi reszte klaa sama sie naciagnie sam zobaczysz ze za 2 miechy nie bedzie sladu:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 872
znacie moze jakiegos dobrego endokrynologa w warszawie? ktory moglby to trafnie zdiagnozowac i powiedziec co dalej...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1046
Więc mój zabieg u Rylskiego wyglądał tak:

Przyjeżdżam... ciężko było znaleźć sam gabinet ale ok jestem. 5 min w poczekalni i do gabinetu. Obadał sprawę powiedział co trzeba zrobić i jak. Porysował mi markerem to wszystko na klacie. Później mierzenie ciśnienia i osłuchanie. Porobił też zdjęcia przed zabiegiem jak to wygląda. Dostałem tabletkę na "smille" :D i na stół operacyjny... 5 min jak się zaczęli przygotowywać... on, drugi chirurg - syn i pielęgniarka. Później golenie klaty... Znieczulenie po 3 wbicia w każdego cyca prawie bezbolesne. Zasłonięcie parawanem no i jazda... sam gruczoł wycinany był czymś elektrycznym i podczas tego wydzielał się dym ... nie wiem co to było ale między sobą mówili na to "ogień" :D. U mnie problem był taki że miałem też dużo tłuszczu który mi cały wyskrobał i ułożył tak żeby wszystko było równo. Przyznaję że 2 razy podczas zabiegu zabolało mnie tak, że aż łzy pociekły. Poza tym da się przeżyć. Mój zabieg trwał lekko ponad 3h;/ tak długo przez ten tłuszcz bo sam gruczoł to chwila. Zaszył pyta czy chcę zobaczyć - TAK. Więc odsłania parawan... patrze i zacytuje jednego z użytkowników tego forum "O ****A gdzie są moje cyce?!" Radość duża... :)

Później usiadłem suty posmarował i szwy jakąś maścią... opatrunek jeden drugi trzeci... później plaster i bandaż. Ubrałem się... dostałem receptę na antybiotyk i jakieś tam przeciwbólowe... zapłaciłem i do domu... po godzinie zaczęło mnie boleć dosyć solidnie więc 2 tabletki przeciwbólowe i mam spokój do teraz. Ogólnie boli tylko podczas bardzo gwałtownych ruchów... pyzatym OK

Za 2 tyg ściągnięcie szwów. I tyle w temacie :)

PS. W razie pytań chętnie odpowiem... i róbcie to jak najszybciej bo naprawdę warto za tą cene!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 301 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1285
Najgorsze ze trzeba sie tłuc taką trase na te sciaganie szwow. Ja jak nic nie stanie na przeszkodzie to mam miec operke na przelomie marca/kwietnia, jeszcze dr. ma dzwonic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 191 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2371
U mnie cały czas jest nawet teraz reakcja na zimno czyli skurczony albo rozwalony jak jest ciepło nie bylem z tym u nikogo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 243 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 821
do Rylskiego jest łatwo trafic,jak cos to dla zainteresiwanych to jest w kielcach na tym samym placu co jest sklep "MEDIAE XPERT" ja trafilem tam bez problemu... Bluem no to czekamy na foty przed i po jak ci sie juz wszsytko wygoii..POwodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1046
wczoraj nie wytrzymałem (dzień po zabiegu) i zmieniłem sobie opatrunki. Niebo, a ziemia, mimo tego, że wszystko jest na świeżo i dość duże strupki i opuchnięte wszystko. Zrobiłem zdjęcia sprzed zabiegu, dzień po i zrobię po ściągnięciu szwów i wrzucę :)

Pozdr
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Naderwanie włókien mięśniowych

Następny temat

Ból żołądka

Fruzelina