SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Full Body Workout - Ocena Treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 923

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16
Witam mam pytanie czy dobrze zmodyfikowałem pod siebie plan fbw?? i mam prośbe o doradzenie jak dodać do niego priorytet na klatke i łapy??


Płeć : Męzczyzna

Wiek : 24

Waga : 77kg

Wzrost : 175cm

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : 12

Uprawiane inne sporty : Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta : Jest

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Fa Extreme Creatine Monohydrate

Ostatnio przerabiany plan: Split 3 Dniowy (Masa)

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

Przysiad: 70 kg 3x 10powt.

Martwy Ciąg: 83kg 3x 10powt.

Wyciskanie na ławce: 65kg 3x 10powt.

Poniedziałek:

Nogi: Przysiad ze sztangą (12,10,8,6)

Plecy: Wiosłowanie sztangą (12,10,8,6)

Klata: Wyciskanie sztangi leżąc (12,10,8,6)

Barki: Wyciskanie hantli siedząc (12,10,8,6)

Triceps: Wyciskanie francuskie hantla jednorącz (12,10,8,6)

Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy (12,10,8,6)

(Przedramie): Uginanie nadgarstków z sztanga lub sztangielkami podchwytem (12,10,8,6)


Środa:

Nogi: Uginanie nóg na maszynie leżąc (12,10,8,6)

Plecy: Martwy Ciąg (12,10,8,6)

Klatka: Wyciskanie sztangielek, skos górny (12,10,8,6)

Barki: Podciąganie sztangi do brody / sztangielek / na wyciągu (12,10,8,6)

Triceps: Wyciskanie sztangi wąsko (12,10,8,6)

Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem (12,10,8,6)

(Kaptury): Szrugsy (12,10,8,6)


Piątek:

Nogi: Wykroki ze sztangielkami

Plecy: Podciąganie chwytem naprzemiennym 3x 10 powt.

Klatka: Rozpiętki na ławce skos górny / w bramie (12,10,8,6)

Barki: Unoszenie sztangielek w opadzie / na maszynie / w bramie (12,10,8,6)

Triceps: Pompki w podporze tyłem - "odwrotne pompki" 3x 10 powt.

Biceps: Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano (12,10,8,6)

(Łydki): Wspięcia na palce (12,10,8,6)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17289
z masakrowałeś to trochę nie potrzebnie i podział na 3 dni... zrobiłeś to na zasadzie splita. FBW się nie modyfikuje pod siebie tylko korzysta z gotowych chyba ze masz doświadczenie i umiejętności.. ja jestem na NIE.

Jak masz doświadczenie se splitem lepiej podziel to na push pull leg i masz splita ztymi ćwiczeniami. skoro juz rok robiłeś spita...

Zmieniony przez - w8mp250 w dniu 2012-10-10 09:44:39

Be the best version of You!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 20120 Wiek 18 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184405
Jak mc jest waga ciała x 10, to staż = 0.

Na priorytety imo:
1. Za wcześnie (chociaż łapa z klatką mnie nie dziwi jako prio)
2. Lepiej wybrać splita, niż fbw, bo w takim treningu priorytet oznacza zaniedbanie innych partii/grup.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17289
pewnie pierwszy rok jechałeś na splicie z podziałem nogi-barki klata-triceps plecy-biceps lub coś takiego co?

Be the best version of You!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16
tak przez rok trenowałem splita ale marne efekty po tym miałem.... a znajomy mi zaproponował full body workout bym ćwiczył i ułożył pod siebie plan że podczas treningu fbw stosujac diete i dostarczaniem witamin zaczne rosnąć i osiągne taki efekt jaki będe chciał. poprostu potrzebuje dobrego sprawdzonego treningu bym zaczał rosnąć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 20120 Wiek 18 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184405
To spróbuj ten, co wrzuciłeś, albo 5 x 5. Albo weź sobie splita z partią 2 x w tygodniu (np góra-dół lub push/pull) albo trening push/pul/legs, czyli split z partią 1 raz w tyg. To są sprawdzone treningi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17289
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1005 Wiek 107 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22421
Walnij FBW, ABA, 3x tydz i trzymaj miche
Poczytaj linki podrzucone przez w8mp250 :)

Carpe diem

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ułożeniu planu treningowego

Następny temat

Jak dobrze dobrać ćwiczenia by rozwinąć efektownie masę mięśniową?

nutloveb