SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Frontloading

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 12619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
lukasz na konia to ty 600mg musisz wrzucic a nie w 400sie bawisz. 400 to dla amatorow tego sportu a nie starych wyjadaczy. z czym go wrzucasz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 150 Napisanych postów 15480 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 90607
ja jestem jeszcze amatorem heh
400mg genfara + 200 eap bolda i 1g normy bold idzie pierwszy raz wiec powinno cos dzialac ale lipa na razie najbardziej to mi zalezy zeby apetyt byl a tu lipa
za 3 tyg zmiana srodkow a bold dalej baza

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1456 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5033
Sory chłopaki ale jak czytam to co tu roztrząsacie to krew się burzy.
Nie wiem kto jest bardziej szurnięty. Autorzy czy czytelnicy którzy to zastosują w praktyce.

Nie wiem co ma znaczyć jakoby zmiana dawki środka mogła przyspieszyć działanie niejako zbyt długiego estra?
Albo ktoś zastosował zbyt duży skrót myślowy albo nei wie o czym mówi...

Dawki o jakich piszecie, jeśli jest to towar legit, musi działać najdalej po tyg w sposób odczówalny. Chyba że ktoś wogóle nie zna swojego organizmu. Wtedy nei powinien wogóle brac się za koks.
Jeśli komuś coś się wkręciło rzekomo dopiero po 3 tyg, to albo nei wie co mówi albo ma fake.

I nei sugerujcie się wykresikami ładnymi. To mocno uproszczone skróty graficznych wahań stężenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
przy takim miksie lukasz to ty nie wiesz co czujesz mysle. 1g normy to juz wszystko w cien wsuwa.