SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Front squat - poprawa mobilności nadgarstka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 4312 Napisanych postów 6311 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 225263
Jak w tytule. :) Zacząłem robić front sqaut i w sumie to żałuję że tak późno zabrałem się za to ćwiczenie ( dużo łatwiej utrzymać prawidłowy wzorzec ruchowy, duża bardziej czuję to co nam czuć no i jakaś odmiana od back squat). .Sztanga dobrze siada na swoim miejscu Problem pojawia się w nadgarstkach ,. Nie jestem w stanie tak nisko zgiąć dłoni jak powinienem żeby swobodnie palcami asekurować sztangę i po 6-7 powtórzeniach już muszę przerwać bo napięcie jest zbyt duże .

Pytanie. Czy to jest problem w okolicy nadgarstka czy bardziej w mięśniach obręczy barkowej lub grzbietowych
.Jakie testy wykonać. I jakie ewentualnie ćwiczenia żeby to skorygować .


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2019-04-16 08:58:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 898 Napisanych postów 4318 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 114223




zaleca fronty w strapach mi pomogło
1
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozkrok