SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Front squat - poprawa mobilności nadgarstka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 23828 Napisanych postów 16730 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 260144
Jak w tytule. :) Zacząłem robić front sqaut i w sumie to żałuję że tak późno zabrałem się za to ćwiczenie ( dużo łatwiej utrzymać prawidłowy wzorzec ruchowy, duża bardziej czuję to co nam czuć no i jakaś odmiana od back squat). .Sztanga dobrze siada na swoim miejscu Problem pojawia się w nadgarstkach ,. Nie jestem w stanie tak nisko zgiąć dłoni jak powinienem żeby swobodnie palcami asekurować sztangę i po 6-7 powtórzeniach już muszę przerwać bo napięcie jest zbyt duże .

Pytanie. Czy to jest problem w okolicy nadgarstka czy bardziej w mięśniach obręczy barkowej lub grzbietowych
.Jakie testy wykonać. I jakie ewentualnie ćwiczenia żeby to skorygować .


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2019-04-16 08:58:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2483 Napisanych postów 6529 Wiek 47 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 132071




zaleca fronty w strapach mi pomogło
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozkrok

nutloveb