SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Filmik z Treningu Na Siłce

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26459

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 224089
Witam to Link
http://video.google.pl/videoplay?docid=5368234088161723791 
Wymiary sa w profilu, szkoda że jestem niski tylko.
A sceny z filmu i fotki sa z calego roku, ok Pozdrawiam i powiedzice mi jak film sie prezentuje na moje usprawiedliwienie dodam ze mialem ograniczony material zeby stworzyć to dzieło he
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 551 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11097
fajjny material stwierzam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43326
Fajne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 11365 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86754
Całkiem całkiem zmontowane - łap SOG'a ale trening bez MC, przysiadów, wiosła, podciągania, wyciskanie żołnierskiego uważam za niewiele warty (to znaczy brak mi tego na filmie, pewnie to robiłeś - bo waga i wymiary słuszne ).


Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2007-02-21 14:34:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38693
łapa najlepsza

wywaliłeś w pewnym momencie te sztangielki jak coleman w swoim filmie

SOGacz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 224089
_Knife_ musze sie przyznac bez Bicia ze Przysiadow i oglnie nog nie robie Od 6 miesiecy ale to przez to ze kiedyś przed tym jak zaczełem ciwczyc jexdzilem duzo na rowerze i mu strasznie uda urosly a od ponad 3 lat bardzo duzo biegam teraz 3 razy w tygodniu w czasie redukcji 5-6 po 60 minut i mi rosna bo mam genetyke Obiecuje ze Ujawnie sie w 2007 Roku i beda wszyskie cwiczenia Naprawde skleilem to z czego tylko mialem Ok dzieki za negatywy bo to jest własnie motywujace POZDRAWIAM

Co do COlemana Lekcje Wywalania hatnli i sztag bral u mnie hihi

Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-02-21 14:38:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49865 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Szkoda tylko ze taka kiepska jakość filmu :) w momencie np. napinania trica czy brzucha słabo jest to uwidocznione ... ale całość jak najbardziej ok.

i jeszcze tylko You Don't Know ;p pasuje jak ulał do tego typu filmiku ale jestem uczulony na dość oklepane nuty jaką jest ten track :)

dobra robota.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 224089
HEHE pierwszy raz zrobilem film, pierwszy raz zaozylem konto na google pierwsz raz dodalem filmik tam i pisze jakies przetwarzanie moze bedzie tam w lepszej jakosci to podrzuce linka
Najlepszy momen jest od 1:12 minuty jak fifty Sie smieje i ja Glupi usmiech fajnie sie zgralo eheh
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49865 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no to pierwszy raz masz za sobą

a ile ten film waży ? bo moze lepiej wrzucic go na rapidshare czy gdziekolwiek indziej i kazdy kto bedzie chcial sprawdzic poprostu go sobie ściągnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 224089
17 mb ale to bedzie troche lepsza jakosc bo tam pare "aktow" jest krecone telefonem wiec to raczej nie ma sensu.
EHHE na Paczatku Lipca bedzie nowy FILMIK
i Obiecuje Poprawe


Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-02-21 15:16:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 3809 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 41709
Dobre - łap SOG-a

tylko jeden klub
kocham aż po grób...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Foty po małej przerwie , nowe foty str 6 - 7...

Następny temat

co Poprawic?

Shaker