SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fbw na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1085

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mezczyzna

Wiek

20

Waga

72

Wzrost

2 lata

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

Gainbolic 6000

Uprawiane inne sporty

Sztuki walki

Dieta

b/152 w/369 t/69

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

nie ma lecz nie robie MC na bol kregoslupa (skolioza ) ale moge cwiczyc

Zażywane suplementy

gainbolic 6000

Ostatnio przerabiany plan

split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

100,----,105
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
co mi doradzacie ???
PLAN A

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Plecy:
- wioslowanie hantla 2s
-podciaganie sztangi w opadzie (wioslowanie)2s
Barki:
- Wyciskanie hantli 3s
Nogi:
-uginanie nog w lezeniu 2s
- wspecia na palcach w staniu 2s
Tricepsy: '
-wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 3s
Brzuch:
-russian twist 2s

Plan B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie skos hantlami 3s
Plecy:
-podciaganie sztangi w opadzie (wioslowanie)2s
-wioslowanie hantla 2s
Barki:
-wyciskanie sztangi 3s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
-pompki w podporze tylem 2s
Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym
Brzuch:
-russian twist 2s






Zestaw A


Przysiady tylne 5x10
Wiosłowanie 5x10p
Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p
Military press 5x10p
Wyciskanie wąsko z flarowaniem łokci na boki 5x12p
Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p

Zestaw B


Przysiady przednie 5x10p
Martwy ciąg klasyczny 5x10p
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p
Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p
California press 5x12p
Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p

Trenujemy na zasadzie:

Tydzień 1-A/B/A
Tydzień 2-B/A/B






Zmieniony przez - Lapino5 w dniu 2013-02-19 20:59:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
doradzi ktos /?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 4957 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83177
chcesz wybrać dwa zestawy z tych podanych czterech?
Wybierz z dwóch pierwszych. Ale zamiast na jednym treningu robić wiosło hantlą i sztangą, daj MC.
Coś takiego:
przysiady/wykroki
MC
wiosło hantlą/sztangą albo drążek
wyciskanie na płaskiej/skos
wyciskanie sztangi zza karku/ wyciskanie hantli
uginanie ramion ze sztangą/hantlą np.chwyt młotkowy czy supinacja.
Wybierz ćwiczenia,które najlepiej Ci odpowiadają,zmieniaj je.

Per aspera ad astra

Nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 4957 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83177
bo w tych zestawach ostatnich trochę za dużo serii. Można się zajechać,a nie wiem jaki jesteś doświadczony.
Sorry za drugi post..

Per aspera ad astra

Nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Uprawiane inne sporty: Sztuki walki - jakie ?

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 100,----,105

to max czy robocze ?

"Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): nie ma lecz nie robie MC na bol kregoslupa (skolioza ) ale moge cwiczyc "

konsultowane z lekarzem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
homster nic sie nie dzieje dziekuje za rady :) znaczy chce wybrac albo jeden zestaw ( sesja A sesja B ) lub drugi zestaw :) zeby zmieniac co tydzien


Trenuje karate kyokushin juz jakies 11 lat. Przysiad 100kg max wyciskanie na plasko - 105 max wiecej nie bralem bo nie mialem okazji te wyniki mialem jakies rok pol roku temu, robilem sobie splity na mase :) co do MC - mialem rehabilitacjie kregoslupa 2 lata temu lekarz pozwolil mi cwiczyc ale tylko na lezaco jedak nie posluchalem go- do tej pory jest dobrze nie robilem MC pozniewaz bolal mnie od tego kregoslup pewnie od zlego wykonywania. Zaczalem robic wioslowanie zeby kregoslup wyprostowac i zdobyc doswiadczenie by pozniej moglbym robic MC. WIem ze to jest podstawowe cwiczenie bardzo bym chcial je robic ale to nie moja wina. Z silownia sie zaprzyjaznilem to moj drugi dom wiec nie moge was posluchac i bede dalec cwiczyl na stojaco :) i druga sprawa mam troche problem z kolanem , ale jak kupie sobie kolagen bedzie wszystko git ;) robilem przysiady to mnie pobolewal, lecz teraz z wykrokami czuje sie wspaniale ;)

Zmieniony przez - Lapino5 w dniu 2013-02-21 10:44:02

Zmieniony przez - Lapino5 w dniu 2013-02-21 10:45:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
no w ostatnich zestawach wlasnie zastanawielaem sie przez noc czy nie za duzo tych serii. i pytanie mam czy jak bede robil fbw to czy sila mi nie spadnie ?? kuypilem sobie pas krzany i powiem szczerze ze pomaga :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Może inaczej rozpisz aktywność sportową na przestrzeni tygodnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2587
Cwicze karate 2razy w tygodbiu po 3 godziny. Na silownie chodze 3 razy w tygodniu poniedzialek sroda piatek. Po 1:30 h
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
3 godziny na treningu nie za dużo , jeszcze karate gdzie wy tarcz nie używacie , chyba że coś się zmieniło ?

musisz na starcie wzmocnić sobie stabilizatory ciała mięśnie brzucha i prostownik grzbietu by chronić kręgosłup , ja bym ci polecał pracę z jakimś ogarniętym fizjoterapeutą lub ogarniętym instruktorem / trenerem , żeby doprowadzić się do porządku .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Filmy instruktażowe dla początkujących

Następny temat

Zmiana B1SA, oby na lepsze ;)

Fruzelina